Jak co tydzień, punktualnie o 11 zapraszamy do lektury. Dziś przypomnimy, że podstawowym budulcem firmy są ludzie, ale oprócz nich całkiem dobrze odnajdują się w tej roli klocki. Będzie także o tym, dlaczego czasem będąc szefem warto się zatrzymać i zastanowić, co mogłoby się zrobić inaczej i jak porozmawiać z zespołem, aby lepiej go zrozumieć. Jeśli wciąż będzie mało ciekawych artykułów, to polecamy na dokładkę tekst o tym, dlaczego warto kreatywnie podchodzić do motywowania swoich pracowników. Zapraszamy!
5 mitów na temat motywowania pracowników
Żeby pracownik dobrze wykonywał swoją pracę, to nie trzeba go motywować. Jeśli jest dobry, to sam się zmotywuje! Ewentualnie można mu podnieść pensję. Albo o, dać voucher na siłownię, to już w ogóle będzie przeszczęśliwy. Tylko że właśnie okazuje się, że nie do końca tak to działa!
Zastosowanie design thinking w komunikacji wewnętrznej
Podstawą działania każdej firmy jest sprawna komunikacja w zespole. Są różne metody, aby to osiągnąć, a jedną z ciekawszych jest zastosowanie design thinkingu, czyli projektowania czegoś tak, aby jak najlepiej dopasować to do użytkownika i jego oczekiwań. Nawet, jeśli nie do końca o tych oczekiwaniach wie.
Dotknięci efektem “E”, czyli jak być dobrym kierownikiem
Władza zmienia ludzi. Jedni z szaraczków stają się wielkimi wodzami prowadzącymi swoich kolegów do sukcesu, inni siadają za biurkiem, odpalają cygaro i zamawiają sobie kawę u sekretarki, bo przecież są szefami, więc muszą to pokazywać. Problem w tym, że już chyba wszystkie badania wykazały, że taka postawa spowalnia sukces firmy!
Polecamy także: