Zbliża się święto Employer Brandingu i HR’u. Już 17.10 na PGE Narodowy odbędzie się największa konferencja dla specjalistów i menedżerów zainteresowanych przyciąganiem i angażowaniem pracowników. 11 edycja konferencji HRcamp, organizowana przez Employer Branding Institute, jest skierowana do osób zainteresowanych praktyczną wiedzą na temat rozwiązań dla HR. Prelegenci z takich firm jak m.in. AmRest, OLX, Lidl, Circle K, Microsoft, mBank, AoN, Unilever, Talentuno, Philip Morris International, Praca za Rogiem (LMC) przygotowali wystąpienia, w których pokażą m.in. jak budować angażująca kulturę, jak wprowadzać w HR transformację cyfrową, korzystać z VR w procesie rekrutacji.
Jakie tematy są na HRcamp?
Najwyżej oceniona prelekcja w ubiegłym roku dotyczyła marketingu rekrutacyjnego skierowanego do przedstawicieli handlowych zrealizowanego przez BAT. Dużą popularnością cieszyły się wystąpienia dotyczące narzędzi pomiarowych dla employer brandingu, oraz case study PwC pod tytułem Nanoshadow. Wszystkie prezentacje pokazywane na konferencjach HRcamp są zawsze oparte na realnych wdrożeniach i skoncentrowane na pokazaniu wyników. Tak jak np. prezentacja KFC, w której kampania employer branding z udziałem pracowników realnie przyczyniła się do obniżenia rotacji w organizacji.
W nadchodzącej edycji uczestnicy spotkają reprezentantów m.in. McDonald’s, AoN, mBank, Microsoft, LIDL, OLX. Wśród prelekcji są też dobrze znani pracodawcy jak Intel, który zasłynął kilka lat temu kampanią Rock Starts, czy McDonald’s, który od ponad dwóch lat zgarnia wszystkie nagrody EB. Nowa edycja, to nowe case’y, więc uczestnicy mogą liczyć na olbrzymią dawkę nowej wiedzy i inspiracji.
Organizatorzy gwarantują intensywny dzień, przepełniony inspiracjami, praktycznymi wskazówkami dla świata HR. Oprócz prelekcji w trzech ścieżkach tematycznych o doświadczeniach kandydatów, narzędziach i innowacjach oraz danych w HR, zaplanowane są debaty i warsztaty.
Na koniec dnia uczestnicy poznają laureatów konkursu EBstars. Konkursu, który od 10 lat promuje najlepsze praktyki z obszaru employer branding, jak np. przedszkole, które powstało przy Fabryce Mebli FORTE, oraz narzędzia i rozwiązania stworzone z myślą o pokonaniu HR’owych wyzwań i usprawnianiu pracy w szeroko pojętym obszarze HR i EB. Dotychczasowi zwycięzcy doceniani byli przez Jury za efektywność i innowacyjność w działaniu. W tegorocznej edycji duże emocji wzbudza nowa kategoria: Osobowość Roku EB.
Szczegółowa agenda wydarzenia jest dostępna na www.hrcamp.pl
Konferencja odbędzie się na PGE Narodowy 17 października.