Czy HR w hotelu jest czymś innym niż HR w fabryce samochodów? Jak zarządzać ludźmi, jak szkolić i nagradzać w tej dość specyficznej branży? Weź udział w dyskusji ekspertów online.
28 maj 2009w Warszawie w Hotelu Hilton zbierze się Loża Ekspertów Hotelarstwa, która będzie się zastanawiać nad następującymi kwestiami:
-W jaki sposób przygotować plan rozwoju zawodowego, aby był on atrakcyjny dla pracownika, a jednocześnie nie doprowadził do ruiny właściciela hotelu?
-Jakie systemy kształcenia najlepiej zdają egzamin w tej branży: e-learning, komputerowe gry strategiczne czy może klasyczne spotkania z Wykładowcą?
-Jak można skutecznie motywować pracowników i czy wysoka prowizja zawsze idzie w parze z wysoką sprzedażą?
-Czego oczekują hotelarze od absolwentów szkół hotelarskich?
W debacie zorganizowanej przez ConceptMedia, uczestniczyć będą :
Remco Norden – Dyrektor Generalny, Hilton Warsaw and Convention Centre
Izabela Nowikowska – Dyrektor ds. personalnych Starwood Hotels & Resorts w Polsce
Urszula Huber – Dyrektor ds. personalnych, Rezidor Hotel Group w Polsce
Jerzy Fiłonowicz – Dyrektor ds. personalnych, ORBIS SA
Dariusz Futoma – Dyrektor Generalny, Hotel Scandic Gdańsk
Marcin Podobas – Wiceprezes, Europejski Fundusz Hipoteczny
Jolanta Neumann – Dyrektor ds. personalnych, Hotel Intercontinental Warszawa
Albert Helms – Dyrektor Generalny, Hotel Marriott Warszawa
Weź udział w debacie online: 28 maja w godz. 11.00 – 13.30
UWAGA! Dla subskrybentów naszego newslettera mamy zniżkę 50% na udział w debacie. Wystarczy zapisać się na newsletter HRstandard.pl, aby otrzymać rabat. Zapraszamy serdecznie!
Źródło: Conceptmedia