servicebellCzy HR w hotelu jest czymś innym niż HR w fabryce samochodów? Jak zarządzać ludźmi, jak szkolić i nagradzać w tej dość specyficznej branży? Weź udział w dyskusji ekspertów online.

28 maj 2009w Warszawie w  Hotelu Hilton zbierze się Loża Ekspertów Hotelarstwa, która będzie się zastanawiać nad następującymi kwestiami:

-W jaki sposób przygotować plan rozwoju zawodowego, aby był on atrakcyjny dla pracownika, a jednocześnie nie doprowadził do ruiny właściciela hotelu?

-Jakie systemy kształcenia najlepiej zdają egzamin w tej branży: e-learning, komputerowe gry strategiczne czy może klasyczne spotkania z Wykładowcą?

-Jak można skutecznie motywować pracowników i czy wysoka prowizja zawsze idzie w parze z wysoką sprzedażą?

-Czego oczekują hotelarze od absolwentów szkół hotelarskich?

W debacie zorganizowanej przez ConceptMedia, uczestniczyć będą :

Remco Norden – Dyrektor Generalny, Hilton Warsaw and Convention Centre

Izabela Nowikowska – Dyrektor ds. personalnych Starwood Hotels & Resorts w Polsce

Urszula Huber – Dyrektor ds. personalnych, Rezidor Hotel Group w Polsce

Jerzy Fiłonowicz – Dyrektor ds. personalnych, ORBIS SA

Dariusz Futoma – Dyrektor Generalny, Hotel Scandic Gdańsk

Marcin Podobas – Wiceprezes, Europejski Fundusz Hipoteczny

Jolanta Neumann – Dyrektor ds. personalnych, Hotel Intercontinental Warszawa

Albert Helms – Dyrektor Generalny, Hotel Marriott Warszawa

Weź udział w debacie online: 28 maja w godz. 11.00 – 13.30

UWAGA! Dla subskrybentów naszego newslettera mamy zniżkę 50% na udział w debacie. Wystarczy zapisać się na newsletter HRstandard.pl, aby otrzymać rabat. Zapraszamy serdecznie!

Pobierz ulotkę informacyjną.

Źródło: Conceptmedia

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

      Skomentuj

      Share This
      HRstandard.pl
      Login/Register access is temporary disabled