Employer BrandingKnow HowKomunikacjaPressroomRozwójStrategiaTrendyWywiad

Dlaczego warto zapisać się na studia EB? – wywiad z Sandrą Wiktorko

960x320 (2)

sandra wiktorko

Mamy dla Was kolejną odsłonę wypowiedzi na temat menedżerskich studiów z zakresu Employer Branding, czyli krótki wywiad z Sandrą Wiktorko, uczestniczką poprzedniej edycji. Obecnie Strategic Client Manager HR/EB. Dlaczego warto zapisać się na II edycję studiów EB przeczytacie poniżej.

Czego nauczyłaś się podczas studiów? Jakich umiejętności/ kompetencji uczą studia?

Sandra Wiktorko: W związku z bardzo szerokim rozwinięciem pojęcia Employer Branding wydawało mi się, że na zapoznanie się porządnie z tematem, rok akademicki to mało. Dzisiaj wiem, że przy użyciu warsztatowych metod nauczania i wykorzystaniu wiedzy praktyków, zarówno z dziedziny HR, ale także szeroko rozumianych mediów, marketingu, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, te studia są kompilacją niezbędnych informacji, jakie potrzebne są, aby umiejętnie budować i rozwijać dział rekrutacji i employer brandingu.

Nauczyłam się przede wszystkim sprawnego łączenia analizy wyników badań, identyfikacji i doboru właściwych narzędzi zarówno online, jak i offline, przy wykorzystaniu wiedzy z zakresu budowania zaangażowania pracowników w firmie. Studia uczą przede wszystkim spójności w łączeniu kompetencji miękkich z analizą prowadzonych badań, ale także realnej oceny sytuacji i szukania rozwiązań odpowiednich dla danej grupy.

 

Jak oceniłabyś atmosferę panującą na zajęciach?

Sandra Wiktorko: Z pewnością tego będzie mi brakowało od października – atmosfery weekendowej na Koźmińskim. Niezmiernie się cieszę, że przy pierwszej edycji studiów miałam okazję poznać przedstawicielki i przedstawicieli (tak, tak byli także Panowie:)) organizacji, które są liderami w swojej branży. Niespotykanie cenne były zajęcia, w czasie których dzieliliśmy się swoją wiedzą, a co ważne, rozwiewaliśmy swoje wątpliwości dotyczące np. stereotypów w rekrutacji do konkretnych działów. Ogromną wartością dodaną tego kierunku jest to, że spotyka się grupa osób, które mają wspólny cel, bardzo różne doświadczenie, a w czerwcu, kiedy studia się kończą, wszyscy równo trzymają za siebie kciuki.

 

Dlaczego, Twoim zdaniem, warto zapisać się na studia employer branding?

Sandra Wiktorko: Studia z Budowania Wizerunku Pracodawcy na ALK to przede wszystkim ogromny zastrzyk wiedzy oraz bardzo inspirujące zajęcia. Zajęcia poprzez ich praktyczny charakter wzbudzają chroniczne poczucie niedosytu i chęć pogłębiania wiedzy dalej, już we własnym zakresie. Z pewnością, ważną, jeśli nie najważniejszą częścią tych studiów jest obietnica wartości, jaką dają jej wykładowcy. Ponieważ w czasie zajęć spotykamy się z osobami, o których bądź których:) na co dzień czytamy w artykułach branżowych lub oglądamy w telewizji w roli ekspertów. Gdybym miała podjąć ponownie decyzję o podjęciu tych studiów, z pewnością bym się nie zawahała.

 

Aby dowiedzieć się więcej na temat tego, jak zostać menedżerem marki pracodawcy zachęcamy do wejścia na stronę: www.studiaeb.pl, poprzez którą trwają zapisy na II edycję menedżerskich studiów EB.

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

      Skomentuj

      HRstandard.pl
      HRstandard.pl
      Login/Register access is temporary disabled