Narzędzia dla HR

Deepfake w rekrutacji – nowe narzędzie cyberprzestępców?
Czy pracownik zdalny może być wytworem sztucznej inteligencji? Okazuje się, że tak, o czym przekonała się niedawno pewna polska firma, która przeprowadziła ...

Stagility: jak firmy łączą stabilność i zwinność
Warszawa, 7 kwietnia 2025 r. – Koncentracja na wynikach, presja efektywności i coraz większe oczekiwania wobec liderów stawiają przedsiębiorstwa przed ...

Granice przekroczone: 37% pracowników odchodzi z pracy przez brak szacunku do czasu prywatnego
Czy plany rodzinne to temat na rozmowę kwalifikacyjną? Czy wolne dni naprawdę oznaczają odpoczynek od pracy? Wyniki badania Pracuj.pl pokazują, że ...

Czy AI zastąpi marketingowców?
Według najnowszego badania firmy Storyblok, niemal trzy czwarte programistów uważa, że sztuczna inteligencja może przejąć większość, a nawet wszystkie zadania ...
Employer branding

Kampania employer brandingowa JYSK 2025
JYSK startuje z nową kampanią employer brandingową, która prezentuje odświeżone obietnice pracownicze. Po serii wewnętrznych badań i ankiet, firma zdecydowała ...