Alfabet HR: kodeks postępowania

Kodeks postępowania

oficjalna (pisana bądź nie) deklaracja wartości i norm postępowania danej firmy, obejmująca czasem także jej partnerów biznesowych. Forma zobowiązania się firmy do przestrzegania pewnych standardów i wymagania tego samego od swoich wykonawców, podwykonawców, dostawców i licencjobiorców. Kodeks może przybrać formę rozbudowanego dokumentu, który wymaga dostosowania się do określonych standardów i posiada skomplikowany mechanizm prowadzający je w życie.


Alfabet HR-u udostępniony jest przez Portal Rynku Pracy HRK.PL

 

Warto także przeczytać:

„Kodeksy etyczne: ich projektowanie, wprowadzanie i stosowanie”

„Zarządzanie pracownikiem w internecie”

– Case:  Colgate-Palmolive Company

– Case:  Philip Morris International

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0