Alfabet HR: komunikacja wewnętrzna

Komunikacja wewnętrzna – internal communication

wewnętrzna wymiana informacji jest jednym z podsystemów całego układu komunikacyjnego w organizacji (obok komunikacji zewnętrznej – z otoczeniem), sieć jej kanałów powinna oplatać całą organizację, tak by umożliwić sprawną wymianę danych, niezbędnych dla funkcjonowania firmy, zarówno w kierunku pionowym (dwa różne szczeble), jak i w poziomym (ten sam szczebel, ale inne, równorzędne komórki pracownicze).


Alfabet HR-u udostępniony jest przez Portal Rynku Pracy HRK.PL

 

 

Warto także przeczytać:

„Audyt komunikacji wewnętrznej” (prezentacja)

„Intranet społecznościowy: skarb czy śmietnik?”

„Jak napisać strategiczny plan komunikacji”

„Komunikacja wewnętrzna i PR – znajdź różnice”

„Podręcznik zarządzania intranetem”

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0