Już za niecały tydzień (1 października) spotykamy się w BlueCactus (Dolny Mokotów; Warszawa) w ramach I Dnia HeadHunatera. Wciąż jeszcze dostępne są zaproszenia. Sprawdź gdzie można je zamówić. Tym, którzy już posiadają wejściówki, przypominamy o zabraniu wizytówek.
Rozmawiamy z inicjatorem przedsięwzięcia Piotrem Mazurkiewiczem z firmy HRK:
Czemu ma służyć Dzień HeadHuntera?
Branża headhunterska należy do jednej z najdyskretniejszych i tajemniczych na świecie. W naszej pracy i relacjach z innymi kolegami i koleżankami z konkurencji nie ma miejsca na rozmowę typu: „co słychać, jak tam klienci? słyszałem, że realizujecie taki a taki projekt”. Stąd na co dzień staramy się chronić nasze tajniki pracy nie mówiąc już o klientach czy kandydatach. Do tej pory wydawało się, że nie ma wtedy też miejsca na rozwijanie relacji koleżeńskich poza pracą bo często rozpoczętą rozmowę kończy się nt. dyskusji o tym co w pracy.
Skąd wziął się pomysł zorganizowania imprezy?
Jak to bywa w takich sytuacjach wszystko zaczęło się przez przypadek, otóż w listopadzie ubiegłego roku jedna z osób włożyła dużo wysiłku aby ustalić ok. 70-80 imiennych adresów różnych Konsultantów pracujących w executive search. Postanowiła wysłać wiadomość o swoim doświadczeniu zawodowym do nas wszystkich za jednym razem, tylko zamiast ukryć adresy przez pomyłkę wszystkie odkryła i wtedy się zaczęło… wysyłanie wzajemne wiadomości typu:
witam konkurencję, dzień dobry, a może byśmy się poznali, miło poznać kolegów i koleżanki z branży itd itd. Odebrałem te wiadomości po tygodniowym urlopie- nie zastanawiając się dłużej zaproponowałem spotkanie na początku grudnia. Spotkanie, w którym wzięło udział prawie 70 osób na tyle odniosło duży sukces, że postanowiliśmy powołać „Samozwańczy Zespół Organizacyjny” i zaproponować I Ogólnopolski Dzień Headhuntera.
Jaki jest cel spotkania?
Celem wydarzenia jest integracja środowiska headhunterskiego, wymiana doświadczeń nt. rynku pracy, jego trendów i wyzwań jakie stoją przed branżę doradztwa personalnego po kryzysie. Jesteśmy przekonani, że przez to
wydarzenie zapoczątkujemy niekomercyjne, cykliczne spotkania branży.
Dziękujemy za wywiad!
Sponsorami imprezy są GazetaPraca.pl i Insight Polska. HRstandard.pl objął patronat medialny nad imprezą.