I Dzień HeadHuntera – geneza spotkania

Już za niecały tydzień (1 października) spotykamy się w BlueCactus (Dolny Mokotów; Warszawa) w ramach I Dnia HeadHunatera. Wciąż  jeszcze dostępne są zaproszenia.  Sprawdź gdzie można je zamówić. Tym, którzy już posiadają wejściówki, przypominamy o zabraniu wizytówek.

Rozmawiamy z inicjatorem przedsięwzięcia Piotrem Mazurkiewiczem z firmy HRK:

Piotr Mazurkiewicz

Czemu ma służyć Dzień HeadHuntera?

Branża headhunterska należy do jednej z najdyskretniejszych i tajemniczych na świecie. W naszej pracy i relacjach z innymi kolegami i koleżankami z konkurencji nie ma miejsca na rozmowę typu: „co słychać, jak tam klienci? słyszałem, że realizujecie taki a taki projekt”. Stąd na co dzień staramy się chronić nasze tajniki pracy nie mówiąc już o klientach czy kandydatach. Do tej pory wydawało się, że nie ma wtedy też miejsca na rozwijanie relacji koleżeńskich poza pracą bo często rozpoczętą rozmowę kończy się nt. dyskusji o tym co w pracy.

Skąd wziął się pomysł zorganizowania imprezy?

Jak to bywa w takich sytuacjach wszystko zaczęło się przez przypadek, otóż w listopadzie ubiegłego roku jedna z osób  włożyła dużo wysiłku aby ustalić ok. 70-80 imiennych adresów różnych Konsultantów pracujących w executive search. Postanowiła wysłać wiadomość o swoim doświadczeniu zawodowym do nas wszystkich za jednym razem, tylko zamiast ukryć adresy przez pomyłkę wszystkie odkryła i wtedy się zaczęło… wysyłanie wzajemne wiadomości typu:
witam konkurencję, dzień dobry, a może byśmy się poznali, miło poznać kolegów i koleżanki z branży itd itd. Odebrałem te wiadomości po tygodniowym urlopie- nie zastanawiając się dłużej zaproponowałem spotkanie na początku grudnia. Spotkanie, w którym wzięło udział prawie 70 osób na tyle odniosło duży sukces, że postanowiliśmy powołać „Samozwańczy Zespół Organizacyjny” i zaproponować I Ogólnopolski Dzień Headhuntera.

Jaki jest cel spotkania?

Celem wydarzenia jest integracja środowiska headhunterskiego, wymiana doświadczeń nt. rynku pracy, jego trendów i wyzwań jakie stoją przed branżę doradztwa personalnego po kryzysie. Jesteśmy przekonani, że przez to
wydarzenie zapoczątkujemy niekomercyjne, cykliczne spotkania branży.

Dziękujemy za wywiad!


Sponsorami imprezy są GazetaPraca.pl i Insight Polska. HRstandard.pl objął patronat medialny nad imprezą.

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0