Jak rekrutować talenty w branży IT

computer-336628_1280Każda z firm ma swoje wartości, zazwyczaj oprawione w ramki, wiszące na ścianach korytarzy bądź, niczym trofea, zdobiące biura prezesów. Nikt o nich nie pamięta, nikt ich nie używa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
W Objectivity wartości żyją. Może dlatego, że stanowią odzwierciedlenie naszego pomysłu na biznes – sposobu, w jaki podchodzimy zarówno do klientów, jak i pracowników.
 
W trakcie prezentacji opowiemy Wam:
– co naprawdę znaczy dla nas PEOPLE,
– jak rozumiemy dążenie do EXCELLENCE,
– dlaczego INTEGRITY powoduje, że nikt się nie obraża po szczerym feedbacku, oraz
– jak AGILITY pomaga w przetrwaniu trudnych zmian organizacyjnych.
 
Po przeczytaniu powyższych zdań, możecie zacząć się zastanawiać co w ogóle wartości mają wspólnego z rekrutacją talentów…
Otóż opowiemy Wam o naszej tajnej broni – jak stworzyliśmy atmosferę pracy*, która ułatwia wyszukiwanie, zatrudnianie i utrzymanie pracowników najlepszych z najlepszych.
 
*95% pracowników Objectivity określa firmę, jako „najlepsze miejsce pracy”.
 
O szczegółach kampanii usłyszycie 13 lutego o godz. 11:15 na konferencji Warszawskie Dni Rekrutacji, która odbędzie się na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
 
O kampanii opowie:
 
Adrianna Kołosowska-Ryżewska, Objectivity
 
objectivity_hr_051HR Business Partner, doświadczenie zawodowe Ady to ponad 15 lat, z czego 10 lat Ada pełni rozmaite funkcje w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. W Objectivity Ada jest partnerem biznesowym zespołu projektowego skupionego na jednym z większym klientów firmy, dodatkowo odpowiada przekrojowo za obszar Developmentu, czyli rozwoju wszystkich pracowników firmy. Pomagają jej w tym poza doświadczeniem, m.in. zaangażowanie i pasja do HR, a także certyfikaty trenera biznesu oraz coacha. Jej zainteresowania zawodowe to zarządzanie talentami oraz praca zespołowa.
 
 
 
 
Monika Gorzelak – Bieńko, Objectivity
 
objectivity_hr_041HR Business Partner. Środowisko IT eksploruje od 3 lat, przez ostatni rok w HR. Swoje mocne strony wykorzystuje na codzień koordynując procesy rekrutacji w Objectivity. Aby uzyskać jak najlepsze rezultaty łączy zagadnienia Employer Branding z tematyką analiz i statystyk w obszarze rekrutacji.
 
 
 
 
 
 
 
 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0