Rozstrzygnięcie IV edycji Employer Branding Stars już niedługo. Na co będzie zwracało uwagę jury w trakcie oceny zgłoszonych projektów? Przedstawimy serię wypowiedzi jurorów konkursu, w których zdradzają, co według nich wyróżnia dobrą kampanię EB.
Aleksandra Pszczoła, pasjonatka budowania zespołów, efektywnej komunikacji i działania zgodnie z metodą GTD. Doświadczenie zbierała pracując w firmie eventowej, budując własny startup, ale przede wszystkim jako HR Marketing Manager w firmie Netguru, gdzie w 2014 roku zwiększyła zespół specjalistów IT z 50 do 100. Obecnie prowadzi niezależną działalność konsultingową BeeTalents, w której skupia się na budowaniu strategii HR oraz rekrutacjach dla europejskich startupów.
Na co zwraca Pani szczególną uwagę przy ocenie kampanii Employer Branding?
Aleksandra Pszczoła: Oceniając kampanie Employer Brandingowe szczególną uwagę będę zwracała na to, czy jest ona zgodna, a nawet wykraczająca poza bieżące trendy marketingowe, a także, czy pomysł i jego wykonanie są zbieżne z kulturą organizacyjną firmy. Z ogromnym zaciekawieniem będę się przyglądać niesztampowym kampaniom, które odważnie sięgają po nowe środki wyrazu.
Co powinno wyróżniać nagrodzoną kampanię EB spośród innych nadesłanych projektów?
Aleksandra Pszczoła: Oryginalność, transparentność i kompleksowość - te trzy cechy określiłabym jako kluczowe wyróżniki dobrej kampanii Employer Brandingowej. Oryginalność, ponieważ chcemy być zaskoczeni niepowtarzalnymi pomysłami. Transparentność, ponieważ kampania powinna być zrozumiała zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy. Kompleksowość, bo z pewnością ciekawe są te kampanie, które są tworzone na bazie wielu aspektów employer randingowych.
Na jaki aspekt zgłoszenia (opis kampanii, podesłane materiały) firmy powinny zwrócić szczególną uwagę?
Aleksandra Pszczoła: W przypadku kampanii EB liczy się zarówno pomysł, jak i jego realizacja. Z pewnością umiejętne opisanie i uargumentowanie zasadności danej kampanii powinna być tutaj kluczowa. Kampania musi być zaprezentowana estetycznie, ale przede wszystkim logicznie tak, żeby przyciągała uwagę odbiorców, zaciekawiała, a także aby przekazywała istotny z perspektywy zamierzonego celu, komunikat.
Gotowy do zgłoszenia swojego udziału? KLIKNIJ TUTAJ