Employer BrandingKnow HowKomunikacjaPressroomStrategia

Jakie są 3 kluczowe cechy dobrej kampanii EB?

EB_STARS_960X320

Rozstrzygnięcie IV edycji Employer Branding Stars już niedługo. Na co będzie zwracało uwagę jury w trakcie oceny zgłoszonych projektów? Przedstawimy serię wypowiedzi jurorów konkursu, w których zdradzają, co według nich wyróżnia dobrą kampanię EB.

 
OlaPszczola

Aleksandra Pszczoła, pasjonatka budowania zespołów, efektywnej komunikacji i działania zgodnie z metodą GTD. Doświadczenie zbierała pracując w firmie eventowej, budując własny startup, ale przede wszystkim jako HR Marketing Manager w firmie Netguru, gdzie w 2014 roku zwiększyła zespół specjalistów IT z 50 do 100. Obecnie prowadzi niezależną działalność konsultingową BeeTalents, w której skupia się na budowaniu strategii HR oraz rekrutacjach dla europejskich startupów.
 
 
 
 
Na co zwraca Pani szczególną uwagę przy ocenie kampanii Employer Branding?
 

Aleksandra Pszczoła: Oceniając kampanie Employer Brandingowe szczególną uwagę będę zwracała na to, czy jest ona zgodna, a nawet wykraczająca poza bieżące trendy marketingowe, a także, czy pomysł i jego wykonanie są zbieżne z kulturą organizacyjną firmy. Z ogromnym zaciekawieniem będę się przyglądać niesztampowym kampaniom, które odważnie sięgają po nowe środki wyrazu.

 
Co powinno wyróżniać nagrodzoną kampanię EB spośród innych nadesłanych projektów?
 

Aleksandra Pszczoła: Oryginalność, transparentność i kompleksowość ­- te trzy cechy określiłabym jako kluczowe wyróżniki dobrej kampanii Employer Brandingowej. Oryginalność, ponieważ chcemy być zaskoczeni niepowtarzalnymi pomysłami. Transparentność, ­ponieważ kampania powinna być zrozumiała zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy. Kompleksowość, bo ­ z pewnością ciekawe są te kampanie, które są tworzone na bazie wielu aspektów employer randingowych.

 
Na jaki aspekt zgłoszenia (opis kampanii, podesłane materiały) firmy powinny zwrócić szczególną uwagę?
 

Aleksandra Pszczoła: W przypadku kampanii EB liczy się zarówno pomysł, jak i jego realizacja. Z pewnością umiejętne opisanie i uargumentowanie zasadności danej kampanii powinna być tutaj kluczowa. Kampania musi być zaprezentowana estetycznie, ale przede wszystkim logicznie ­ tak, żeby przyciągała uwagę odbiorców, zaciekawiała, a także aby przekazywała istotny z perspektywy zamierzonego celu, komunikat.

 
 
Gotowy do zgłoszenia swojego udziału? KLIKNIJ TUTAJ
 
 
 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled