Najlepsze działania Employer Branding nagrodzone po raz X!

17 października po konferencji HRcamp podczas X jubileuszowej Gali EBstars niezależne jury nagrodziło najlepsze projekty i działania Employer Branding  w 8 kategoriach głównych oraz 2 kategoriach specjalnych.

 

Kategorie Główne X edycji EBstars:

 

⭐️ Najlepsza Strategia Employer Branding 

⭐️ Najlepsza Kampania Employer Branding

⭐️ Najlepsza Wewnętrzna Inicjatywa Employer Branding

⭐️ Najlepszy Candidate Experience

⭐️ Najlepsze Działania Digital 

⭐️ Najlepsza Strona Kariery 

⭐️ Najlepsze Video Wizerunkowo-Rekrutacyjne

⭐️ Employer Branding skoncentrowany na efektach/ROI

 

Dwie nowe kategorie specjalne:

⭐️ Narzędzie wspierające Employer Branding

⭐️ Osobowość roku Employer Branding 2019 (do tej kategorii zgłoszenia przyjmowane były wyłącznie drogą nominacji). 

 

143 zgłoszenia od ponad 100 firm w 10 kategoriach!

We wszystkich kategoriach zostały zgłoszone aż 143 projekty, czyli dwukrotnie więcej niż rok temu! Rosnąca liczba zgłoszeń świadczy o wzroście znaczenia i popularności Employer Brandingu w Polsce. W aż trzech kategoriach nagroda główna nie została przyznana, przyznano natomiast 4 wyróżnienia. 

 

W jury Employer Branding Stars zasiedli eksperci o szerokim wachlarzu kompetencji i bogatym doświadczeniu w różnych obszarach EB, które pozwoliły na kompleksową ocenę każdego zgłoszonego projektu, co nie oznacza, że wybór zwycięzców należał do łatwych. 

 

W ekscytujących obradach udział wzięli: 

Łukasz Trzeszczkowski (Przewodniczący Jury), Adam Piwek, Ewa Mazurczyk-Jankowska, Jacek Krajewski, Maja Biernacka, Sebastian Drzewiecki, Monika Sońta, Magdalena Selwant-Różycka, Kasia Tang, Jakub Skalik i Maja Gojtowska

 

Gala Employer Branding Stars

Galę wręczenia statuetek poprowadził wyśmienity duet Piotr Lenarczyk (EY) oraz Kaja Gryciak (Employer Branding Institute).

 

Poznajcie listę wszystkich nagrodzonych w X edycji

 

Najlepsza Strategia Employer Branding 

Nagroda: McDonald’s

 

Najlepsza Kampania Employer Branding powyżej 100 tys. zł:

Nagroda: Nordea Bank ABP S.A. Oddział w Polsce – kampania skierowana do IT

 

Najlepsza Kampania Employer Branding poniżej 100 tys. zł:

Nagroda: Freightliner PL Sp. z o.o. – Najsilniejsi

 

Najlepsza Wewnętrzna Inicjatywa Wewnętrzna

 

Nagroda: FABRYKI MEBLI „FORTE” S.A. („Zmień pracę, ale nie pracodawcę”)

Wyróżnienie: McDonald’s Polska

 

Najlepszy Candidate Experience

Nagrody głównej nie przyznano

 

Najlepsze Działania Digital 

Nagrody głównej nie przyznano

Wyróżnienie: Accenture – Job Dating

 

Najlepsza Strona Kariery 

Nagrody głównej nie przyznano

Wyróżnienie: Aviva

 

Najlepsze Video Wizerunkowo-Rekrutacyjne

Dwie nagrody ex aequo:

Samsung R&D video rekrutacyjne

JYSK vlog

 

Employer Branding skoncentrowany na efektach/ROI

Nagroda: Empik – kampania Xmas

 

Narzędzie wspierające Employer Branding

Nagroda: ChallengeRocket

Wyróżnienie: AskHenry

 

Osobowość Employer Branding

Nagroda: Zyta Machnicka 

 

💡Ogromne przedsięwzięcie organizacyjne. Brawa dla całego teamu Employer Branding Institute, który za tym stał. Steven Spielberg nie napisałby lepszego scenariusza🎬🔝 Spontanicznych reakcji i nieprzewidzianych zwrotów akcji nie brakowało. I to jest piękne, bo potrzeba nam naturalności w dzisiejszym świecie pełnym plastiku.

Jacek Krajewski, Juror Employer Branding Stars

 

Gala EBstars 2019

 

Sponsorem nagród w konkursie EBstars był Partner Strategiczny konferencji HRcampOLX Praca.

Mamy nadzieję, że bawiliście się doskonale, do zobaczenia za rok w XI edycji EBstars!

 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled