W zeszłym tygodniu odbyła się już III edycja konferencji HRcamp skierowanej do profesjonalistów branży HR. Tym razem spotkanie dotyczyło pokolenia Net Generation i tego jak aktywność młodych ludzi w internecie zmienia rynek i narzędzia rekrutacji. W konferencji uczestniczyło 350 osób, serdecznie wszystkim dziękujemy i zapraszamy na kolejne edycje.
Swoje wystąpienia na konferencji maiły firmy: KPMG, Grupa Żywiec, BRE Bank, Grupa Pracuj, Ostryga, TVN. Opowiadając o swoich doświadczeniach i przemyśleniach w zakresie efektywnej rekrutacji wśród najmłodszego pokolenia kandydatów, zwracali szczególną uwagę na wyzwania w komunikacji z pokoleniem net generation i pokoleniowej zmianie wartości związanych z pracą zawodową.
W trakcie spotkania zostały zaprezentowane wyniki badania „Kandydat 2.0 – studenci i absolwenci w internecie” prowadzone przez Employer Branding Institute. Badania pokazały wiele ciekawych aspektów wykorzystywania internetu przez pokolenie Net Generation od poszukiwania informacji o pracodawcach zaczynając na konkretnych decyzjach dotyczących przyjęcia oferty kończąc. Badania Employer Branding Institute były punktem wyjściowym do panelu dyskusyjnego w którym udział wzięli przedstawiciele firm: KPMG, BRE Bank, Unilever, Randstad, PwC, Kompania Piwowarska oraz zaproszeni studenci.
Wystąpienia wszystkich prelegentów dostępne będą na stronie konferencji jeszcze w tym tygodniu.
Na koniec spotkania wśród uczestników spotkania zostały rozlosowane nagrody od sponsorów, takie jak pracownik tymczasowy na zastępstwo od firmy Randstad, pełna ocena baterią testów Hogan Assessment, voucher na przeżycie z adrenaliną lub w SPA, darmowy dostęp do platformy PracujeKupuje.pl czy pakiet 5 rekrutacji w systemie eRecruiter.
Organizatorami HRcamp są HRstandard.pl oraz Pracuj.pl
Sponsorami III edycji był firmy Randstad, PracujeKupuje.pl oraz Talent Focus
Partnerem merytorycznym konferencji był eRecruiter oraz Employer Branding Institute
Medialnie wydarzenie wspierały Profeo.pl, HRweb.pl oraz MagazynHR
Poniżej fotorelacja:
HRcamp to cykl bezpłatnych spotkań poświęcony tematom, które na co dzień absorbują osoby związane z szeroko rozumianą branżą HR. Misją HRcamp jest wymiana doświadczeń i rozmowa o konkretnych rozwiązaniach. To także okazja by nawiązać kontakty z osobami o podobnych potrzebach. HRcamp jest otwartą inicjatywą i każdy może wziąć w niej udział.