KomunikacjaMotywacjaNarzędziaWiedza

Najbardziej szalona kampania rekrutacyjna tej wiosny

Trwają ostatnie dni dużej rekrutacji do działu kreacji. Agencja Schulz brand friendly uruchomiła z tej okazji kampanię rekrutacyjną obejmującą promocję hipnotycznego wideo w social mediach oraz formaty display na portalach typu kurnik.pl i wykop.pl.

 

kampania rekrutacyjna 

– W maju jak w raju, a w Schulzu… to przekonaj się sam! Krzewimy dobrą nowinę: SCHULZROZKWITA i rekrutuje! Jesteś kreatywnym i pracujesz w branży reklamowej? Porzuć swoją dotychczasową łąkę i dołącz do nas. MAJ* pracę i rozkwitaj razem z nami. Usilnie rozsiewamy wieści o rekrutacji. Rozsiewaj i ty! – zachęcają autorzy kampanii.

 

Oto nietypowe wideo rekrutacyjne z udziałem zespołu agencji:

https://www.facebook.com/Schulzbrandfriendly/posts/3079125398777316

Agencja Schulz brand friendly zatrudniła w ostatnim czasie cztery osoby, planuje zasilić zespół o dodatkowych pięciu specjalistów. Poszukiwani są art directorzy, graphic designerzy oraz copywriterzy. Pracować będą zarówno dla stałych klientów agencji, jak i wspierać dział new business.

 

– Przemyśleliśmy to. Przeliczyliśmy. Zrobiliśmy przegląd zleceń. Popatrzyliśmy na tą piękną wiosnę z naszych okien w home-officach i zdecydowaliśmy się rozkwitnąć. Porachowaliśmy, że potrzebujemy dodatkowych kreatywnych osób w naszym już prawie 50-osobowym składzie. Chcemy ich zatrudnić sprawnie. Zanim się skończy ta wiosna – komentuje Michał Gajewski, creative group head, Schulz brand friendly.

 

W kampanii wykorzystano umiejscowienia reklam na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, a także w formacie display na portalach typu kurnik.pl i wykop.pl.

 

Bez szwanku

 

Schulz skończył pierwszy kwartał z istotnym zyskiem. Profil Klientów, których obsługuje agencja pozwala prowadzić kampanie bez istotnych zmian budżetowych. Są to marki, których kryzys na ten moment istotnie nie dotyka. Dodatkowo agencja wygrała w ostatnim czasie dwa przetargi, które realizuje z drobnymi modyfikacjami. Schulz nie zwolnił żadnego pracownika, pensje pozostały na tym samym poziomie.

 

 

*- „MAJ” – licentia poetica autora, wg niego forma ciągła od czasownika „mieć”, występująca w zdaniu „MAJ pracę!”, lub równie niepoprawna odmiana cz. „maić” (ozdabiać).

 

 

Więcej informacji udziela:

Dominika Kozłowska
PR Manager, Schulz brand friendly
tel. +48 508 852 966
mail d.kozlowska@schulz.com.pl

 

 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0