Tegoroczny HRcamp to prawdziwe święto w świecie HR. W tym roku usłyszymy aż 24 znakomite prelekcje, pełne praktycznych wdrożeń opartych na danych, case studies, 3 ścieżki tematyczne, 3 debaty oraz warsztaty. Prelegenci to eksperci z największych firm w Polsce.
O czym dowiemy się podczas prezentacji KFC? Opowie nam Edyta Wiśniewska, Recruitment and Employer Branding Manager
W tym roku podczas konferencji HRcamp mam przyjemność poprowadzić jedną z prelekcji w obszarze budowania doświadczeń. To mój drugi raz jako prelegentka na tym wydarzeniu, rok temu byłam na scenie z Karoliną Mastalerz.
Co najbardziej cenimy w HRcamp? Dużo wiedzy i możliwość spotkania wspaniałych, pozytywnych ludzi, dla których Employer Branding jest bardzo ważny. Miło jest się spotkać w takim gronie.
– Edyta Wiśniewska, KFC
Inicjatywa w rękach pracowników. Jak zrobić to z głową?
W firmie AmRest rozwój ludzi opiera się o kompetencje. Każdy z pracowników ma świadomość w jaki sposób może się rozwijać i jakie kroki wykonać. Program Spread Your Wings również nam w tym pomaga – tam już liczy się inicjatywa zarówno pracowników i współpracowników – bo ktoś może polecić Cię do rozwoju na wyższe stanowisko. Jak to się ma do inicjatyw, które oddajemy w ich ręce? Naszym zdaniem pomaga im wyzwolić potencjał, którego nie byli świadomi.
Nasi ludzie bohaterami inicjatyw wewnętrznych
W KFC od kilku lat cyklicznie powtarzamy eventy, które były pomysłami pracowników. Należą do nich między innymi Konkurs Colonel’s Kitchen, Olimpiada Siemacha we Wrocławiu czy ostatnio współpraca z DKMS.
Wszystkie te inicjatywy, to jaką drogę przeszły od pomysłu do realizacji mają inną historię, zawsze wyjątkową, zawsze bohaterem jest nasz człowiek.
Udział pracowników w filmie wizerunkowym jeszcze kilka lat temu był czymś nowym, my robimy to już trzeci raz. I zawsze mamy chętnych – w tym roku robiliśmy nawet casting!
Nie tylko inicjatywy wewnętrzne, ale zmienianie świata na lepsze
Kolejną wspaniałą inicjatywa Ekipy we Wrocławiu była współpraca z fundacją DKMS, gdzie w ciągu 2 dni pozyskaliśmy ponad 500 dawców szpiku!
Historia, która mnie najbardziej urzekła to moment powstania konkursu Colonel’s Kitchen, ale o tym więcej na HRcamp 2019 😉
Autor: Edyta Wiśniewska, Recruitment and Employer Branding Manager, KFC Polska