Czy łatwo jest być w pracy prawdziwym sobą? Czy wciąż musimy dzielić życie na przed i po 17:00? W najnowszej kampanii employer brandingowej agencja Performante pokazuje, że autentyczna osobowość i różnorodność to nie tylko puste słowa. Przesłanie jest proste: bądź dumny z bycia sobą – również w pracy.
Kampania wpisuje się w coraz mocniejszy w światowym HR, ale wciąż niedoceniany nad Wisłą trend Human to Human (H2H). Jak tłumaczy specjalista ds. employer brandingu Tina Toutounchi, chodzi o partnerską komunikację. Stworzenie indywidualnej relacji, która sprawia, że pracownik – przekraczając progi biura – nie musi zakładać maski. Może otwarcie mówić o swoich zainteresowaniach, przekonaniach czy zwyczajach i cieszyć się pełną akceptacją zespołu. „Dla takiej osoby work-life balance trwa całą dobę – także w pracy, gdzie może naprawdę być z innymi ludźmi i dzielić się z nimi pasjami. W nowej kampanii employer brandingowej firma pokazuje, że przyciąga najciekawsze osobowości i pomaga im się rozwijać, tworząc w ten sposób lojalny i kreatywny zespół” – podkreśla Tina Toutounchi.
Pracownik czy ambasador?
Dodaje, że pracownicy są przez agencję uważani za jej najlepszych ambasadorów. „Przy każdej możliwej okazji wspierają nas w nawet najbardziej szalonych działaniach employer brandingowych. Chcą przecież nie tylko współpracować z najlepszymi specjalistami na rynku, ale też budować zgrany zespół, pasujący do kultury organizacji. Dlatego w spocie pokazali samych siebie, swoje barwne zainteresowania i pasje – czasem naprawdę zaskakujące, jak cosplay, czyli przebieranie się i wcielanie w fikcyjne postaci.” – tłumaczy. Podkreśla też, że nowi członkowie zespołu mogą liczyć na prawdziwą eksplozję różnorodności i wielokulturowości.
Co oprócz kampanii employer brandingowej?
Energetyczny spot to nie jedyne działanie employer brandingowe zrealizowane w ostatnim czasie przez agencję. Firma stworzyła także Performante University – specjalny program edukacyjny, w którym pracownicy mogą sami wybierać i realizować ciekawe kursy oraz szkolenia w najbardziej prestiżowych jednostkach na świecie, nawet takich jak uniwersytety Harvarda czy Berkeley.
Źródło: Performante
Performante to wywodząca się z Polski agencja digitalowa, aktywna na 130 rynkach na całym świecie. Aktualnie zatrudnia prawie 50 osób ośmiu różnych narodowości, w tym brazylijskiej, hiszpańskiej i niemieckiej. Zgodnie ze swoim manifestem – “Design, scale up, predict your future” – firma zajmuje się budowaniem kompleksowej strategii marek, projektowaniem produktów dla startupów, ich skalowaniem (scaleupy) i predykcją finansową w oparciu o zaawansowane autorskie narzędzia analityczne.