Talenty nie ufają tradycyjnym mediom!

Kandydaci i pracownicy dowiadują się o zmianach zachodzących w przedsiębiorstwach zdecydowanie szybciej, niż mogłoby to wynikać z tempa, w jakim publikowane są oficjalne materiały prasowe. Tradycyjne kanały dotarcia stają się nieskuteczne. Najlepsi im nie ufają, podejmując decyzje o wyborze pracodawcy na bazie własnych doświadczeń – interakcji z pracownikami i klientami. W jaki sposób skutecznie przekuć te, współczesne uwarunkowania w sukces? W jaki sposób budować wizerunek firmy, praktycznie o niej nie mówiąc w mediach? W jaki sposób angażować najlepszych, pozwalając im budować przyszłość firmy i swoją, w oparciu o innowację?


Tego wszystkiego dowiecie się 28 listopada na Warszawskich Dniach Rekrutacji w wystąpieniu Piotra Langera z UniCredit: O innowacji, rozwoju i przywództwie – czyli o budowaniu wizerunku inaczej.


Przygotowaliśmy:

1.    Wystąpienia aż 42 ekspertów-praktyków z różnych branż z całej Polski
2.     Prezentacje aż 17 nowych case studies, w tym doświadczenia takich firm jak: Unicredit, Grupa Żywiec, Groupon, UPS, Sii, Capgemini, BNP Paribas, Henkel, Motorola Solutions, Microsoft, IKEA, Avon, PwC, Capgemini, Citi Group czy Groupon
3.    Włączyliśmy do programu dodatkowe panele dyskusyjne (tym razem jest ich aż 3 w programie)
4.    Poszerzyliśmy ofertę warsztatów kompetencyjnych (mają Państwo do wyboru aż 6 warsztatów w 2 ścieżkach tematycznych): rekrutacja i employer branding


Zapoznaj się z programem.

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0