Czym różnią się kampanie skierowane do profesjonalistów od kampanii skierowanych do studentów i absolwentów? Jakie dane z rynku pracy są niezbędne, aby właściwie przygotować kampanię rekrutacyjną? Jak dokonać identyfikacji pożądanych grup kandydatów? Jak analizować aktywność kandydatów pod kątem potrzeb zawodowych? Jakie kanały komunikacji do kandydatów wybrać? Jakie narzędzia wybrać do kandydatów aktywnych i pasywnych?
Odpowiedzi na powyższe pytania wypracujesz podczas warsztatu:
Marketing rekrutacyjny w grupie profesjonalistów
Termin: 12-13.01.2012, Warszawa
Trener: Anita Wojtaś-Jakubowska, Strategy Director, Ostryga
Moduł Narzędzia (warsztat VI)
Organizatorem warsztatów jest Employer Branding Institute – jedyna organizacja w Europie Środkowej, posiadająca kompleksowy system certyfikacji specjalistów EB i firm szkolących swoich pracowników! Warsztaty Employer Branding prowadzone są od 2010 roku. Klientami Employer Branding School są najwięksi pracodawcy w Polsce.