Marketing rekrutacyjny w grupie profesjonalistów

Czym różnią się kampanie skierowane do profesjonalistów od kampanii skierowanych do studentów i absolwentów? Jakie dane z rynku pracy są niezbędne, aby właściwie przygotować kampanię rekrutacyjną? Jak dokonać identyfikacji pożądanych grup kandydatów? Jak analizować aktywność kandydatów pod kątem potrzeb zawodowych? Jakie kanały komunikacji do kandydatów wybrać? Jakie narzędzia wybrać do kandydatów aktywnych i pasywnych?



Odpowiedzi na powyższe pytania wypracujesz podczas warsztatu:


Marketing rekrutacyjny w grupie profesjonalistów


Termin: 12-13.01.2012, Warszawa

Trener: Anita Wojtaś-Jakubowska, Strategy Director, Ostryga

Moduł Narzędzia (warsztat VI)


>>>ZAPISZ SIĘ<<<



Organizatorem warsztatów jest Employer Branding Institute – jedyna organizacja w Europie Środkowej, posiadająca kompleksowy system certyfikacji specjalistów EB  i firm szkolących swoich pracowników! Warsztaty Employer Branding prowadzone są od 2010 roku. Klientami Employer Branding School są najwięksi pracodawcy w Polsce.

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0