Zapraszamy dyrektorów i menedżerów HR do wzięcia udziału w piątej już edycji HR lunch meetingów. Goście specjalni spotkań – dyrektorzy personalni koncernu Philips w Polsce – podzielą się nowatorskimi i sprawdzonymi rozwiązaniami w obszarze Human Resource Management, które stawiają Philips wśród najlepszych firm na świecie. Po raz pierwszy Philips podzieli się swoimi sekretami z dyrektorami i menedżerami personalnymi firm w Polsce!
Tematem HR lunch meetingu, który odbędzie się w Łodzi 17 października 2013 r. będzie współpraca z Agencja pracy tymczasowej. Spotkanie poprowadzi Ewa Latkowska, dyrektor personalny Philips Lighting Poland Oddział w Pabianicach.
Żyjemy w epoce nieustannych zmian wywołanych globalizacją, pojawiającymi się kryzysami gospodarczymi oraz rozwojem nowych technologii. Firmy, aby odpowiedzieć na nowe wyzwania, muszą wdrażać zmiany w sposobach funkcjonowania, komunikacji czy relacji biznesowych. Dlatego tradycyjna rola działów personalnych, polegająca tylko na zapewnieniu zasobów do realizacji celów firmy, w obecnych czasach już nie wystarcza do efektywnego prowadzenia biznesu. Menedżerowie personalni powinni rozwijać nowe kompetencje, aby odpowiadać na potrzeby organizacji. Rośnie popyt na menedżerów personalnych, którzy z jednej strony dobrze znają procesy HR-owe i zasady funkcjonowania swojej firmy, z drugiej zaś są personalnymi wirtuozami, z łatwością wyszukującymi nowe rozwiązania wspierające biznes. Nasz ostatni HR lunch meeting odpowie na pytania: czy budowanie z inną firmą relacji biznesowych opartych na partnerstwie może się opłacić, czy agencja pracy tymczasowej jest tylko źródłem tymczasowych rąk do pracy, jak można wspólnie zrealizować projekt, w którym oszczędności nie wynikają z redukcji stawek bądź marży? I wreszcie, czy współpraca z taką agencją ma tylko sens biznesowy, czy może również pozytywnie wpływa na zaangażowanie pracowników?
Zapraszamy na HR lunch meeting w Łodzi, aby poznać praktyczne case study dotyczące współpracy z agencją pracy tymczasowej. Zapraszamy do rozmowy o dobrych i lepszych rozwiązaniach, które mogą ułatwić zarządzanie w ramach funkcji HR. W programie między innymi prezentacja „Agencja pracy tymczasowej – usługodawca czy partner?” i dyskusja moderowana, która jest inspirującą platformą do wymiany doświadczeń w zakresie budowania relacji biznesowych.
Zgłoszenia dyrektorów i menedżerów HR przyjmowane są za pośrednictwem www.hrlunchmeeting.pl.
Tegoroczny cykl HR lunch meetingów „Innowacyjny HR. Philips dzieli się nowatorskimi i sprawdzonymi rozwiązaniami w HRM” organizujemy wspólnie z firmą Philips w Polsce i redakcją miesięcznika „Personel i Zarządzanie”.
Patroni medialni: Benefit, praca.pl, pracuj.pl, HRstandard.
Partnerem społecznym jest Fundacja Świętego Mikołaja.
Organizatorzy HR lunch meetingów: redakcja miesięcznika „Personel i Zarządzanie”, Kontekst HR International Group i Philips w Polsce.