“Nie interesuje mnie Twoje CV. Ważne jest to, jak myślisz”. Tak rekrutują agencje przyszłości?

Poszukiwany: Kreatywny Strateg. Pierwsze wyzwanie: odpowiedź na pięć ukrytych w filmie pytań. Możliwości załączenia CV: brak. Tak pracowników szuka agencja, która w dobie rynku pracownika zrewolucjonizowała swoje podejście do rekrutacji.

Film przykuwa uwagę krótką formą i prostym przekazem:

“Nie będziemy pytać Cię o ukończoną szkołę, ani o doświadczenie w topowym domu mediowym. W tym fachu liczą się tylko dwie rzeczy: to, jak myślisz, i to, czy widzisz siebie w EB.”

Konieczność rezygnacji z klasycznego procesu rekrutacji była dla nas oczywista – wyjaśnia Kinga Makowska, Head of Strategy w Employer Branding Institute. – W naszej pracy nie sprawdzają się kompetencje nabyte w klasyczny sposób, przez studia na uczelni czy pracę w klasycznym trybie korporacyjnym, zwłaszcza że jesteśmy jedyną agencją pracującą na autorskiej, akademickiej metodologii Employer Brandingowej. Pracujemy na danych, każdego dnia uczymy się czegoś nowego – szukamy więc osób kochają wyzwania intelektualne, poszukiwanie informacji, analizę i łączenie faktów.

Czy takie podejście ma szansę zmienić się w globalny trend? Tak samo jak nasi klenci, chcemy przyciągać kandydatów niesztampowych – trudno to zrobić za pomocą rekrutacji, która przebiega według sztampowych standardów. Liczymy na to, że uda nam się nie tylko znaleźć nowych, świetnych ludzi do zespołu, ale też odczarować wiele mitów na temat pokolenia X, Y czy Z jako kandydatów, których przyciągnąć można tylko benefitami pozapłacowymi. Wierzymy, że nasi kandydaci szukają pracy, w której można realizować się wykorzystując inteligencję, dociekliwość i zapał – tłumaczy Kinga Makowska.

Rekrutacja odbywa się za pośrednictwem strony: https://ebinstitute.com/kariera/creative-strategist/

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

      Skomentuj

      Share This
      HRstandard.pl
      Login/Register access is temporary disabled