„Kariera bez dylematów” – pod takim hasłem wystartowała kampania, której celem jest zainteresowanie pracą w Randstad kandydatów, na co dzień niezwiązanych z branżą HR, realizujących się zawodowo w dziedzinie sprzedaży. Praca w firmie umożliwia efektywne łączenie i rozwój kompetencji z tych dwóch obszarów.
Kampania podkreśla wpływ konsultantów Randstad nie tylko na biznes i budowanie przewagi konkurencyjnej klientów poprzez pozyskiwanie dla nich talentów, ale także na kariery i rozwój kandydatów. Z pomocą tych działań firma chce budować świadomość możliwości rozwojowych, jakie oferuje i zachęcać kandydatów spoza branży HR do podejmowania ciekawych wyzwań zawodowych w swoim zespole.
W ramach kampanii uruchomiona została dedykowana strona www.karierabezdylematow.pl, gdzie można zapoznać się z charakterem oferowanych stanowisk, umiejętnościami przydatnymi w tym zawodzie, a także z wypowiedziami konsultantów. Odwiedzający stronę dowiadują się, dlaczego warto wziąć udział w procesie rekrutacyjnym oraz mają możliwość zaaplikowania do Randstad – wysłania swojego CV w odpowiedzi na konkretną ofertę pracy.
Akcję realizowana jest również m. in. w mediach społecznościowych oraz na profesjonalnych portalach branżowych. Działania obejmują także kampanię bannerową realizowaną z wykorzystaniem mechanizmów reklamowych Facebooka oraz Google Display Network. W ramach kampanii planowane są także ciekawe i niestandardowe akcje off-line, m.in. na wybranych warszawskich uczelniach.
Kampania została przygotowana we współpracy z Employer Branding Institute i potrwa do końca stycznia 2016 roku.
Zapraszamy na www.karierabezdylematow.pl