Za kilka lat będziemy jeździć samochodzami sterowanymi autopilotem. Komu to zawdzięczamy? HR-owcom. Odpowiednio zmotywowany i kreatywnie pobudzony pracownik jest bowiem w stanie tworzyć innowacje. O tym jak kilka hamaków potrafi wpłynąć na funkcjonowanie umysłu, co zrobić by ludzie myśleli w sposób zintegrowany i jak w praktyce połączyć teorię ciągłego doskonalenia typu Kazien i Lean z procesami działów personalnych, już 15.10 opowiedzą branżowi eksperci podczas 26 konferencji Wyzwania HR w Rzeszowie.
Współczesnego pracownika działów personalnych coraz częściej można porównać do wszechstronnego człowieka renesansu. Do jego zadań należy nie tylko zajmowanie się sprawami kadrowymi i rekrutowanie, lecz także obmyślanie strategii budowania wizerunku pracodawcy czy motywowanie zespołu. HR-owiec, dzięki swojej wiedzy i psychologiczno-analitycznemu podejściu, jest dziś w firmie partnerem dla biznesu. Z tego powodu podczas rzeszowskij edycji Wyzwań HR Maciej Dobrowolski z Południowej Grupy Kapitałowej opowie dlaczego firmy stosują HR Business Partnering. Z kolei Joanna Ziejewska i Tomasz Winiarski pokażą jak budować strategię Employer Branding w powiązaniu z marką na przykładzie Liugong Dressta Machinery Poland. Co zrobić, by uwolnić w pracownikach potencjał kreatywny zdradzi Rafał Szczepanik, a Dorota Konieczna – Herdzik z firmy Tryumf udowodni, że wynagrodzenie to nie tylko pasek płacowy. To jednak nie wszystko. By dowiedzieć się więcej i wziąć udział konferencji Wyzwania HR w Rzeszowie kliknij: http://www.wyzwaniahr.pl/rzeszow-2014
Image courtesy of stockimages/FreeDigitalPhotos.net