Kolejne spotkanie w ramach tegorocznego cyklu HR lunch meetingów za nami. Tym razem 19 września 2013 r. w Gdańsku Philips podzielił się z uczestnikami projektem wdrożenia systemu zarządzania kompetencjami w Philips Lighting Poland oddział w Kętrzynie.
Jakie to było spotkanie? Powiedzieć, że czas okazał się za krótki, to nic nie powiedzieć. Case study zaprezentowany przez trio: Monika Lewandowska, dyrektor personalna Philipsa w Kętrzynie, Marzena Dobrenko-Szubstarska, liderka projektu, o którym rozmawialiśmy oraz Andrzej Malicki, prezes Kętrzyńskiego oddziału niebieskiego koncernu spotkał się z ogromnym zainteresowaniem słuchaczy. Mówiono o praktyce zarządzania kompetencjami w zakładzie działającym według filozofii lean, łączeniu standaryzacji pracy z oceną kompetencji, planowaniu rozwoju pracowników (zatrudnionych na stałe i tymczasowych).
Prezenterzy zostali zasypani pytaniami, co w konsekwencji spowodowało, że… zabrakło czasu na wszystkie odpowiedzi. Skończyło się sporym niedosytem. Ale to świetny prognostyk na następny HR lunch meeting we Wrocławiu. Na pewni niektórzy uczestnicy z Gdańska przyjadą do stolicy Dolnego Śląska.
Ostatnie spotkanie z cyklu „Innowacyjny HR. Philips dzieli się nowatorskimi i sprawdzonymi rozwiązaniami w HRM” odbędzie się w Łodzi, 17 października 2013 r. pod hasłem: „Agencja pracy tymczasowej – usługodawca czy partner?”.
Patroni medialni: Benefit, praca.pl, pracuj.pl, HRstandard.
Partnerem społecznym jest Fundacja Świętego Mikołaja.
Organizatorzy HR lunch meetingów: redakcja miesięcznika „Personel i Zarządzanie”, Kontekst HR International Group i Philips w Polsce.