![](https://static.hrstandard.pl/files/uploads/2016/09/HRstandard_komunikacja_hr_rekrutacja_rozwoj_strategia_portalhr_hr00347.jpg)
Szczerość jedna z najbardziej pożądanych cech ludzkich. Jednak czy zawsze opłaca się być całkowicie szczerym? Odpowiedź na to pytanie zależy od danej osoby. Jednak wszyscy jesteśmy pewni jednego szczerość w miejscu pracy to wielkie ryzyko! Szczególnie, jeżeli chcemy zachować dotychczasowe miejsce zatrudnienia. Czasem lepiej ugryźć się w język podczas rozmowy z szefem, klientami bądź kolegami z pracy.
Dzisiejsze wydanie Human Resources opublikowało listę 10 rzeczy, które chciałbyś, ale nie możesz powiedzieć w pracy:, o czym tak naprawdę myślisz, gdy nie zgadzasz się z szefem bądź, albo co chodzi Ci po głowie, gdy codziennie rano wchodzisz do biura…. Wiele z tych rzeczy brzmi znajomo. Może nie padły z naszych ust, ale na pewno zostały pomyślane! HRstandard zaprasza do zapoznania się z artykułem.