Zarejestruj swój udział w Warszawskich Dniach Rekrutacji, które odbędą się 24 listopada 2011 roku, w Warszawie, w Akademii im. Leona Koźmińskiego. Organizatorem konferencji jest Employer Branding Institute.
Wystąpienia podczas Warszawskich Dni Rekrutacji prowadzone będą w ramach trzech ścieżek tematycznych. Będzie o najnowszych wdrożeniach, narzędziach i case study z obszaru rekrutacji. Nie zabraknie też tematów w obszaru employer branding. Pracować będziemy na najnowszych case study.
Podczas konferencji dowiesz się m.in.:
– Za pomocą jakich działań Google rekrutuje najlepszych inżynierów na świecie?
– Jak wygląda proces rekrutacyjny w branży interaktywnej i reklamowej? Jak się rekrutuje osoby na stanowiska kreatywne takie jak grafik, copywriter czy dyrektor kreatywny? – K2 Internet
– Z jakimi wyzwaniami w rekrutacji muszą zmierzyć się pracodawcy? – na przykładzie doświadczeń firmy farmaceutycznej Eli Lilly
– Czy praca działów HR jest wymierna? Czy i jak mierzyć proces rekrutacji? Które jego aspekty są kluczowe i policzalne? W jaki sposób stworzyć zestaw najważniejszych wskaźników pozwalających zmierzyć efektywność pracy działu rekrutacji? – Jeronimo Martins Dystrybucja
– Atrakcyjny pracodawca to pracodawca, u którego ludzie chcą pracować, rozwijać się, budować swoje kariery… – Jakie działania sprawiają, że firma Skanska jest numerem 1. wśród inżynierów?
– Działania employer branding jako integralna część strategii firmy na przykładzie BRE Bank
– Jak przełożyć obecność w mediach społecznościowych na efekty rekrutacyjne i wizerunkowe? – Danone
– W jaki sposób HR stał się partnerem w osiąganiu ponadprzeciętnych wyników biznesowych? – na przykładzie firmy Play
– Jakie działania i narzędzia w zakresie rekrutacji i selekcji pracowników wdrożył Bank Pekao SA aby budować pozytywny wizerunek na rynku pracy?
– W jaki sposób niestandardowy pomysł w połączeniu z przemyślaną strategią pozwala dostać się do short listy „top pracodawców” – case „Rytuał Przyjęcia” agencji mediowej ACR
– Jak za pomocą praktyk studenckich przyciągnąć i utrzymać w organizacji odpowiednich pracowników – PwC
– Jak krok po kroku Eurobank wdrożył strategię budowania wizerunku pracodawcy?
– W jaki sposób Grupa TP buduje zaangażowanie wśród studentów i pracowników?
Partnerami Warszawskich Dni rekrutacji są: Monster Polska, GoldenLine.pl. HRstandard.pl, Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami oraz Akademia im. L. Koźmińskiego.
Szczegółowy program Warszawskich Dni Rekrutacji znajduje się na stronie: www.ebinstitute.pl