Idalia Kostrzewska, dyrektor do spraw obsługi gości w hotelu Marriott Warszawa, została uhonorowana najwyższą nagrodą dla pracowników sieci Marriott International – Award of Excelence imienia J. Willard Marriott. Wyróżnienie to jest przyznawane za wyjątkową postawę i wyniki w pracy.
Kostrzewska rozpoczęła swoją karierę w Marriotcie prawie 20 lat temu jako hostessa w restauracji w warszawskim Marriotcie, pierwszym hotelu tej sieci w Europie Wschodniej. Po niespełna 10 latach pracy w kilku restauracjach hotelu na różnych stanowiskach, została dyrektorem obsługi gości. Jak sama mówi, ten awans ten pozwolił jej na bliższą interakcję z gośćmi i tym samym lepsze dbanie o ich potrzeby.
Jest znana z opieki jaką otacza nowych pracowników hotelu. „Kiedy zatrudniamy nowych ludzi staram się być szczera i wyjaśniam, że obsługa klienta nie zawsze jest prosta. Ale nie ma nic lepszego niż pozytywne reakcje gości na nasz wysiłek i pracę.”
„>>Niemożliwe<< czy >>nie da się<< nie występują w słowniku Idalii” – mówi Albert Helms, dyrektor generalny. „Dzięki takim ludziom jak ona, którzy potrafią okazać wobec naszych gości ciepło, cierpliwość i zrozumienie dla ich potrzeb, nasi klienci z chęcią powracają do naszego hotelu.” Zaznacza też, że jej wieloletnia praca w hotelu i sukces jaki osiągnęła to kolejny dowód, na skuteczne wdrażanie filozofii zarządzania pracownikami hotelu Marriott.
Award of Excellence, nagroda ustanowiona w 1987 aby uhonorować założyciela firmy, jest wręczana każdego roku 8 pracownikom sieci Marriott nominowanym przez ich przełożonych lub współpracowników za wyjątkowe wyniki w pracy i reprezentowanie pięciu kluczowych cech jakie powinien posiadać każdy pracownik hotelu Marriott: konsekwentnego dążenia do celu, rzetelności, charakteru, zaangażowania i wytrwałości.
Nagrodę Idalii Kostrzewskiej wręczono podczas gali urządzonej w Bethesda North Marriott Hotel & Conference Center w północnej Bethesdzie w stanie Maryland. Uroczystość była transmitowana do hoteli Marriott na całym świecie. Oglądało ją ponad 2000 współpracowników, rodzin i partnerów biznesowych.
Źródło: marriott.com