Monster ma już milion użytkowników

W marcu liczba unikalnych użytkowników międzynarodowego serwisu kariery i rekrutacji internetowej monsterpolska.pl przekroczyła milion, osiągając pułap 1 001 387 odwiedzających oraz 1 407 145 wizyt na stronie miesięcznie. W kolejnych kwartałach 2010 firma planuje znaczne przekroczenie tego wyniku i zbliżenie się do 2 mln użytkowników.

Spółka konsekwentnie realizuje strategię, która zakłada budowanie pozycji na rynku rekrutacji internetowej w Polsce. Działania zaplanowane na 2010 r. koncentrują się przede wszystkim na zwiększaniu puli ofert dla osób poszukujących pracy i wspieraniu ich w planowaniu własnej ścieżki kariery, rozwoju zawodowego oraz poszukiwaniu pracy. Już niedługo poprzez portal dostępne będą szkolenia, coaching,  doradztwo zawodowe, dodatkowe konkursy i projekty rekrutacyjne. Część działań, mających na celu dostarczenie użytkownikom narzędzi i wiedzy do skutecznego kierowania własną karierą zawodową, będzie realizowanych również w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku.

Cieszymy się, że udało nam się pozyskać milion unikalnych użytkowników już w pierwszym kwartale tego roku”– powiedział Jaroslav Macnar, Marketing Director Eastern Europe.  – „Od kilku miesięcy obserwujemy, że sytuacja na rynku pracy się stabilizuje, a pracodawcy znacznie zwiększyli rekrutację. Oznacza to, że w najbliższym czasie pojawią się nowe atrakcyjne możliwości dla osób poszukujących pracy. Jestem pewien, że dalsza konsekwentna realizacja strategii zapewni nam osiągnięcie wszystkich ambitnych celów, w tym zbliżenie się pod koniec 2010 do pułapu 2 mln użytkowników” – dodał.

Źródło: Monsterpolska.pl

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0