Współcześnie employer branding wymaga strategicznego podejścia do zarządzania marką pracodawcy. Trzeba skupić się na realnym zysku, który można pokazać zarządowi. Często trzeba podejmować trudne decyzje, angażować menedżerów liniowych i współpracować między różnymi obszarami organizacji. Jak wiadomo, nie są to łatwe zadania i opanowanie potrzebnych zdolności zajmuje wiele czasu. Wychodząc naprzeciw potrzebom menedżerów, Akademia Leona Koźmińskiego we współpracy z Employer Branding Institute otworzyła specjalny kierunek studiów. Trwają zapisy na IV edycję Studiów EB!
Studia EB to ogromna wiedza, której nie da się zdobyć w inny sposób. To możliwość praktycznego sprawdzenia zdobytej wiedzy. Studia EB to także pełni pasji, wykwalifikowani eksperci, którzy dzielą się ze studentami swoją wiedzą i pasją! Sprawdźcie, co mają do powiedzenia na temat studiów.
Dlaczego możecie polecić te studia?
Tomasz Bartnik: Wszyscy wykładowcy są ekspertami z wieloletnią praktyką. Dlatego udział w tych studiach to przede wszystkim zdobywanie praktycznej wiedzy i kontakt z prawdziwymi wyzwaniami Employer Brandingu.
Piotr J. Langer: Są wspaniałą platformą dla wymiany doświadczeń pomiędzy praktykami – tak prowadzącymi zajęcia, jak i ze studentami. A to wszystko w nieformalnej, otwartej atmosferze, przy dużej dawce sprawdzonych narzędzi i rozwiązań.
Czego uczysz na swoich zajęciach?
Tomasz Bartnik: W ramach moich zajęć udzę, jak wykorzystać ekosystem mediowy do zbudowania skutecznej komunikacji Employer Branding. Oprócz wiedzy ogólnej staram się dzielić swoim doświadczeniem i przekazywać praktyczne porady.
Komu polecasz Studia EB?
Tomasz Bartnik: Wszystkim tym, którzy chcą dowiedzieć się, jak efektywnie budować wizerunek pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz swojej organizacji. Zwłaszcza osobom z działu HR, HR Business Partnerom, HR Managerom i wszystkim tym, którzy wpływają lub będą wpływali na wizerunek swojej firmy.
Jakie perspektywy widzisz w tej ścieżce?
Piotr J. Langer: Nieograniczone! Employer Branding, z racji swojej interdyscyplinarności, jest dziedziną atrakcyjną dla wszystich planujących swoje kariery w HR, komunikacji lub marketingu. Przy tak dynamicznie rozwijającym się rynku pracy, zwiększającej się konkurencyjności działań ukierunkowanych na utrzymanie i pozyskanie pracowników, eksperci EB będą pełnili kluczową rolę w organizacjach.
Komu polecane są studia?
Monika Sońta: Osobom, które chcą częściej niż dotychczas poznawać i analizować zależności w swojej organizacji i bardziej refleksyjnie podchodzić do projektów komunikacyjno-HR. Najtrudniejsze w Employer Brandingu jest…to, że temat jest tak bardzo multidyscplinarny.
Z jednej strony, każdy: rekruter, HR Business Partner, Talent Manager, osoby
zajmujące się komunikacją wewnętrzną znajdą coś dla siebie, z drugiej strony trzeba
mieć sprecyzowany obszar w organizacji, nad którym chce się pracować. Warto
przyjść na te studia z konkretnym celem.
Polecam szczególnie:
- rekruterom,
- osobom zajmującym się kulturą organizacyjną i zarządzaniem talentami i
zaangażowaniem pracowników, - specjalistom i menedżerom komunikacji wewnętrznej
Ogólnie, studia dedykowane są osobom, które z racji swojej funkcji projektują
doświadczenia pracowników na co dzień. To one, realizując mini-projekty
zaliczeniowe oraz projekt końcowy w swoich firmach, mają szansę na wpływanie na jakość pracy w danej firmie.
Po trzech edycjach wiemy także, że studia nie spełniają oczekiwań osób, które
chcą przygotować kampanie marketingowe EB i kładą nacisk na „szybkie” projekty
tzw. jednorazowe strzały wizerunkowe.
Studia polecam wszystkim, którzy interesują się lub pracują w obszarze budowania wizerunku
pracodawcy, zajmują się rekrutacją lub komunikacją wewnętrzną i chcą poszerzyć swoją wiedzę.
Studia to również unikalna okazja do networkingu, poznania grupy ludzi o podobnych
zainteresowaniach, z którymi można dzielić się doświadczeniami, wymienić kontakty i również, co
jest bardzo ważne, spędzić ciekawie czas.
Przekonaj się na własną rękę, ile możesz skorzystać na studiach! Zapisy trwają, ale już niedługo rekrutacja zostanie zamknięta. Nie zwlekaj, by być jeszcze lepszym!
Jeśli jesteś:
– Rekruterem, który chciałby stać się ekspertem w sourcingu kandydatów
– HRowcem, który czuje w sobie żyłkę marketingowca i lubi media
– Specjalistą EB, który szuka nowych narzędzi na wyższym poziomie
– Kierownikiem rekrutacji, który chciałby strategicznie zarządzać wizerunkiem pracodawcy
– Marketingowcem, który szuka nowej specjalizacji,a lubi zajmować się ludźmi
– PRowcem, który chciałby uzupełnić swoje doświadczenie o aspekty HR i rekrutacji
ZAPRASZAMY, TE STUDIA SĄ DLA CIEBIE !
JUŻ CZAS ABYŚ ZACZĄŁ O SOBIE MYŚLEĆ PRZYSZŁY MENEDŻER MARKI PRACODAWCY I DOŁĄCZYŁ DO BIEŻĄCEJ EDYCJI STUDIÓW 🙂
Pozostały ostatnie wolne miejsca! Nie zwlekaj i rejestruj się!
Szczegóły i zapisy: https://www.studiaeb.pl/
[…] Studia EB – jakość sama w sobie […]