Konkurs „Siła Przyciągania”, organizowany przez Puls Biznesu, doczekał się w tym roku swojej piątej edycji. Ma on na celu wyróżnienie najciekawszych i najskuteczniejszych kampanii, akcji oraz inicjatyw, które powodują, że dana organizacja nie tylko przyciąga, ale także zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników. Nagradzane są więc firmy, które widzą i doskonale wykorzystują potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, koncentrują się na właściwym wdrożeniu nowo zatrudnionych osób, jak również dbają o ich zaangażowanie i rozwój. W tym roku w jury konkursowym znaleźli się przedstawiciele podmiotów biznesowych takich jak Wedel, Orange czy Deloitte.
Więcej o konkursie: https://www.pb.pl/silaprzyciagania/o-konkursie/
WYNIKI V edycji, gratulacje dla nagrodzonych!
Employer branding – kampania wizerunkowa
Nagroda główna: Arla Global Shared Services
Wyróżnienia: Nokia Solutions and Networks
Wyróżnienie: Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
Employer branding – kampania marketingu rekrutacyjnego
Nagroda główna: Schulz brand friendly
Wyróżnienie: Beesafe
Diversity & Inclusion w działaniach employer branding
Nagroda główna: Capgemini Polska
Wyróżnienie: McDonald’s Polska
Candidate experience w procesie rekrutacji
Nagroda główna: T-Mobile Polska
Strategiczny projekt budujący zaangażowanie i lojalność pracowników
Nagroda główna: Credit Agricole Bank Polska
Wyróżnienie: Żabka Polska
Employee experience
Nagroda główna: 7N
Program rozwoju przywództwa
Wyróżnienie: Nokia Solutions and Networks
Wyróżnienie: McDonald’s Polska
Strategiczne podejście do działań well-being
Nagroda główna: ING Bank Śląski
Wyróżnienie: Roche Polska
Nowoczesne technologie w HR
Wyróżnienie: Volkswagen Poznań
Więcej o nagrodzonych kampaniach pod linkiem: http://mat.pb.pl/sila_przyciagania_2020.pdf