Znajomość języka angielskiego jest coraz ważniejsza – dostosuj benefity!

Polskie firmy stają się globalne. Ekspansja na zagraniczne rynki wymusza na nich zatrudnianie pracowników ze znajomością języka angielskiego. Jednak poza wymaganiem jego znajomości, pracodawcy powinni również dostarczać pracownikom narzędzi do rozszerzania kompetencji w tym zakresie.

Blisko jedna trzecia (29 proc.) rodzimych przedsiębiorstw z sektora MŚP prowadzi działalność na zagranicznych rynkach – większość z nich głównie w krajach Europy Zachodniej (75 proc.). Natomiast 33 proc. operuje na rynkach poza Unią Europejską. Tak wynika z badania „Smart Industry Polska 2017”. Ekspansja wymusza na firmach wiele zmian, między innymi rozszerzania kompetencji pracowników w zakresie znajomości języka angielskiego.

Inwestowanie w znajomość języka popłaca

Nie ma wątpliwości, że konieczność ścisłej koordynacji zadań i współpracy z klientami oraz partnerami na całym świecie wymaga od pracowników znajomości języka angielskiego.

Nie można jednak jedynie oczekiwać od pracowników, by dostosowywali się do zmian zachodzących w firmie . Powinni oni bowiem czuć, że wraz z rozwojem firmy idzie również ich własny rozwój. Dlatego tak ważne jest oferowanie im kursów i szkoleń. Poprzez podniesienie kwalifikacji pracowników zwiększa się wartość firmy oraz jej konkurencyjność.

Nowoczesne benefity językowe

Firma rozważająca wdrożenie w swojej firmie zajęć językowych jako świadczenia pozapłacowego ma wiele możliwości. Od stacjonarnych zajęć w standardowych szkołach językowych, poprzez zajęcia indywidualne z lektorami przychodzącymi do firmy, aż po kursy online. Istnieje jeszcze jedna opcja, łącząca w sobie najlepsze cechy wyżej wymienionych – jest to platforma online nauki języka angielskiego z native speakerami, działająca w formule na żądanie.

Korzyści takiego rozwiązania jest wiele. Przede wszystkim pracownik dopasowuje harmonogram zajęć do swojego kalendarza w pracy. Spotkania wideo z native speakerem może wykorzystać jako rozgrzewkę przed prezentacją bądź ważnym spotkaniem z anglojęzycznym kontrahentem. Tutor może także sprawdzać poprawność istotnych dokumentów przygotowywanych w celach zawodowych. Skorzysta na tym zarówno pracownik, podnosząc swoje kompetencje, jak i firma, której personel prezentuje się bezbłędnie.

Jak działa Tutlo?

Mechanizm działania Tutlo jest bardzo prosty. Pracownik loguje się na platformę ze smartphona, tabletu czy laptopa i łączy z jednym z 300 native speakerów z całego świata bądź polskich lektorów. Co najważniejsze – użytkownik nie musi się umawiać na konkretną godzinę. Realizuje lekcje wtedy, kiedy akurat ma na to czas.

Do wybory jest wiele programów nauczania – od podstawowych po specjalistyczne. Wszystkie nastawione są na rozszerzanie kompetencji językowych poprzez rozmowę, a przede wszystkim na przełamanie bariery w mówieniu. W Tutlo jest to możliwe dzięki wykorzystywanej metodzie immersji, czyli zanurzeniu się w języku.

Dzięki specjalnemu panelowi, pracodawca ma dostęp do monitoringu frekwencji czy realizacji pakietu. Żadne zajęcia nie przepadają, bo gdy zauważa, że jeden z pracowników opuszcza lekcje, może je zaproponować komuś innemu.

 

Artykuł sponsorowany.

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled