Komunikacja wewnętrzna kluczem do sukcesu organizacji

Dobra organizacja w firmie jest niezwykle istotna,

Najważniejszym zadaniem wewnętrznej komunikacji jest zadbanie o to, aby osoby związane w większym lub mniejszym stopniu z organizacją otrzymały właściwe, kompletne i rzetelne informacje w odpowiednim czasie. Odpowiednia strategia komunikacyjna pozwoli zaoszczędzić nieprzyjemnych nieporozumień i wzbudzi większe chęci do pracy wśród zatrudnionych.

Nieprawidłowa komunikacja wewnętrzna prowadzi do frustracji lub stagnacji pracowników.

Już 19-20 września Pro Global Business ma zaszczyt zaprosić Państwa na wyjątkowe spotkanie biznesowe dla wieloletnich praktyków pt. „Komunikacja wewnętrzna kluczem do sukcesu organizacji”.

Wydarzenie ma charakter kameralnych warsztatów net-workingowych,a skierowane jest do działów: HR oraz komunikacji wewnętrznej. Uczestnictwo daje możliwość skonfrontowania swoich działań wspólnie z przedstawicielami różnych gałęzi przemysłu, zainspirowania się przedstawianymi rozwiązaniami, oraz wymienienia się doświadczeniem. Program został stworzony w odpowiedzi na potrzeby rynku oraz naszych dotychczasowych gości. Poruszane business case’y nie były przedstawiane nigdzie wcześniej, a dodatkowo otrzymają je Państwo w formie elektronicznej po spotkaniu. Ze względu na ściśle ograniczoną ilość miejsc zapraszamy do rezerwacji już dzisiaj.

W przypadku zainteresowania uczestnictwem lub chęci pobrania programu, prosimy o wiadomość na kontakt@progb.pl

Zapraszamy!

 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0