Dobra organizacja w firmie jest niezwykle istotna,
Najważniejszym zadaniem wewnętrznej komunikacji jest zadbanie o to, aby osoby związane w większym lub mniejszym stopniu z organizacją otrzymały właściwe, kompletne i rzetelne informacje w odpowiednim czasie. Odpowiednia strategia komunikacyjna pozwoli zaoszczędzić nieprzyjemnych nieporozumień i wzbudzi większe chęci do pracy wśród zatrudnionych.
Nieprawidłowa komunikacja wewnętrzna prowadzi do frustracji lub stagnacji pracowników.
Już 19-20 września Pro Global Business ma zaszczyt zaprosić Państwa na wyjątkowe spotkanie biznesowe dla wieloletnich praktyków pt. „Komunikacja wewnętrzna kluczem do sukcesu organizacji”.
Wydarzenie ma charakter kameralnych warsztatów net-workingowych,a skierowane jest do działów: HR oraz komunikacji wewnętrznej. Uczestnictwo daje możliwość skonfrontowania swoich działań wspólnie z przedstawicielami różnych gałęzi przemysłu, zainspirowania się przedstawianymi rozwiązaniami, oraz wymienienia się doświadczeniem. Program został stworzony w odpowiedzi na potrzeby rynku oraz naszych dotychczasowych gości. Poruszane business case’y nie były przedstawiane nigdzie wcześniej, a dodatkowo otrzymają je Państwo w formie elektronicznej po spotkaniu. Ze względu na ściśle ograniczoną ilość miejsc zapraszamy do rezerwacji już dzisiaj.
W przypadku zainteresowania uczestnictwem lub chęci pobrania programu, prosimy o wiadomość na kontakt@progb.pl
Zapraszamy!