Employer BrandingKomunikacjaRozwójStrategiaWiedza

NGO też potrzebują employer brandingu!

notebook-336634_1920hrs

Powszechnie wiadomo, że wiele pomysłów na początku wydaje się być nierealna. Jednak odrobina chęci, zaangażowania i determinacji sprawiają, że można wcielić je w życie. Zaszczepieni tą myślą, przygotowaliśmy dla studentów II edycji podyplomowych studiów employer branding nie lada gratkę. Ale od początku…
 
Podyplomowe studia employer branding powstały z inicjatywy Employer Branding Institute przy współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego. Pierwsza edycja ruszyła w 2013 roku i dzięki zaangażowaniu całego zespołu, wykładowców oraz partnerów medialnych, odniosła bardzo duży sukces. Idąc za ciosem, zespół przygotowujący program studiów zastanawiał się, co zrobić, aby II edycja cieszyła się jeszcze większym zainteresowaniem. Wówczas narodził się pomysł, aby zaangażować organizacje pozarządowe, z którymi współpraca mogłaby przynieść obopólne korzyści. I tak rozpoczęły się poszukiwania NGO.
 
Organizacji pozarządowych w Polsce jest bardzo wiele. Nadrzędnym celem dla organizatorów studiów od początku było nawiązanie współpracy z takimi fundacjami bądź stowarzyszeniami, które mogą poszczycić się ciekawymi, zrealizowanymi projektami, a także długoletnią już działalnością. Ku uciesze zespołu, na współpracę zdecydowały się Stowarzyszenie Wiosna z Krakowa (organizator akcji Szlachetna Paczka) oraz Fundacja Happy Kids z Łodzi. Zarówno Fundacja jak i Stowarzyszenie mają na swoim koncie działania, które przyniosły radość wielu ludziom.
 
„Odpowiedzieliśmy na zaproszenie Employer Branding Institute dotyczącego współpracy przy studiach podyplomowych, ponieważ przygotowanie przez uczestników strategii dotyczącej wizerunku Stowarzyszenia WIOSNA jako pracodawcy jest niewątpliwie wartościowym doświadczeniem. Wiele działań w tym obszarze już podejmujemy, jednak inspiracji i spojrzenia z innej perspektywy nigdy za wiele!” – mówi Magdalena Szkuta, Menadżer ds. Rekrutacji Stowarzyszenia Wiosna.
 
Wielu osobom pomysł ten wydawał się niedorzeczny – dlaczego organizacje pozarządowe chciałyby zajmować się dodatkowo jeszcze employer brandingiem? Jednak, jak się okazało w trakcie rozmów, również stowarzyszenia i fundacje borykają się z problemami rekrutacyjnymi bądź wizerunkowymi, a bardzo wiele osób zupełnie nie zdaje sobie sprawy z tego, że organizacje pozarządowe są również pracodawcami. Dlatego zadaniem studentów podczas II edycji podyplomowych studiów employer branding, jest opracowanie rozwiązań, które wspomogą działania organizacji w zakresie employer brandingu oraz pozwolą na rozwinięcie świadomości potencjalnych pracowników dotyczącej pracy w fundacjach bądź stowarzyszeniach.
 
Choć wciąż trwa II edycja studiów, jako zespół Employer Branding Institute już dziś zachęcamy do zapisów na III edycję, która ruszy w październiku 2016 roku. Po więcej informacji zapraszamy na stronę www.studiaeb.pl
 
 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Compare items
  • Total (0)
Compare
0