Employer BrandingKnow HowKomunikacjaPressroomRozwójStrategiaTrendyWywiad

Jak rozwinąć swój potencjał zawodowy? – wywiad z Tomaszem Bartnikiem

960x320 (2)

tbartnik-662x639

Zapraszamy do zapoznania się z krótką rozmową z Tomaszem Bartnikiem, który na co dzień zajmuje się zarządzaniem strategicznym części portfolio firm oraz tworzeniem zintegrowanych ekosystemów komunikacji. Ostatnio również coraz częściej zajmuje się konsultingiem biznesowym, a głów­nym obsza­rem zawo­do­wych zain­te­re­so­wań jest obser­wa­cja zacho­wań kon­su­menc­kich w kontekście marek oraz przełożenie wniosków na język komunikacji oraz mediów. Poniżej, kilka słów o menedżerskich studiach z zakresu Employer Branding, na których II edycję właśnie trwają zapisy.

Dlaczego warto zapisać się na menedżerskie studia Employer Branding i komu te studia są dedykowane?

Tomasz Bartnik: Są to przede wszystkim pierwsze zajęcia zajmujące się Employer Brandingiem i tylko nim. W dobie coraz większych przemian społecznych, wizerunek pracodawcy stał jednym z kluczowych elementów, który jest brany pod uwagę przez osoby będące w trakcie procesów rekrutacyjnych. Stąd potrzeba podzielenia się wiedzą i doświadczeniem – w jaki sposób należy prowadzić działania EB, które są kluczowe dla pracodawców pragnących być tym „wymarzonym” a przez to znacząco wpływać na motywację pracowników. Nie stawiałbym jakiegoś jednego czynnika warunkującego uczestnictwo w studiach. Moim zdaniem zajęcia są skierowane do wszystkich osób, które zajmują się lub będą zajmować się za chwilę tematem EB, a jedną z podstawowych korzyści jest wymiana doświadczeń przez grupę słuchaczy.

Jak wyglądają zajęcia podczas studiów?

Tomasz Bartnik: Mogę się wypowiedzieć tylko o swoich zajęciach. Staram się poprzez przykłady i własne doświadczenia, przekazywać dosyć specjalistyczną wiedzę. Ostatni etap to praca w grupie, gdzie zachęcam uczestników do wspólnego przygotowania rekomendacji działań komunikacyjnych wykorzystujących cały ekosystem mediów. Sam temat w Polsce jest stosunkowo nowy, temat zarządzania marką poprzez marketing na szczęście już nie, dlatego mamy bardzo dużo dobrych przykładów które można przenieść na grunt EB.

Czego uczą studia EB? Jakie umiejętności podczas studiów można zdobyć?

Tomasz Bartnik: Spoglądając na zainteresowania i doświadczenia moich kolegów wykładowców, studia uczą w jaki sposób budować i zarządzać marką pracodawcy. Budowanie marek zwykle kojarzy nam się z takimi wielkimi nazwami: Coca Cola, McDonalds, Adidas, MasterCard. Natomiast okazuje się, że budowanie marki odbywa się nie tylko w kontekście relacji sprzedawca‐konsument, ale także pracodawca‐pracownik. To od tej relacji zależy kto przychodzi na rekrutację i jakie perspektywy rozwoju będziemy mieli dla tej osoby jako firma. Stąd studia uczą w jaki sposób budować markę pracodawcy, ale w konktekście HR – taki powiedziałbym nawet marketing HR-owy.

Aby dowiedzieć się więcej na temat tego, jak zostać menedżerem marki pracodawcy zachęcamy do wejścia na stronę: www.studiaeb.pl, poprzez którą trwają zapisy na II edycję menedżerskich studiów EB.

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0