Podstawy zarządzania komunikacją wewnętrzną z zastosowaniem procesów HR wspierających wewnętrzny employer branding – to temat zajęć, jakie będzie prowadzić Magdalena Różycka, Business Communications Manager w UPC Polska w ramach studiów podyplomowych Budowanie Wizerunku Pracodawców – Employer Branding. Dlaczego warto studiować Employer Branding? Czego tak naprawdę będą dotyczyć zajęcia pani Magdaleny?
HRS: Pani Magdaleno, co będzie się Pani starała przekazać studentom w trakcie swoich zajęć „Podstawy zarządzania komunikacją wewnętrzną z zastosowaniem procesów HR wspierających wewnętrzny employer branding” na studiach podyplomowych Budowanie Wizerunku Pracodawców – Employer Branding?
Magdalena Różycka: Podczas zajęć będę się starała przekazać studentom podstawy teoretyczne i najważniejsze zasady zarządzania komunikacją wewnętrzną oraz budowaniem wewnętrznego wizerunku pracodawcy. Równocześnie będę ilustrować je praktycznymi zastosowaniami i omawiać je na podstawie wybranych, prawdziwych case study. Wszystkie omawiane zagadnienia będę wiązać z celami biznesowymi pokazując, jak mogą się wpisywać w realizację strategii firmowych.
Czemu, Pani zdaniem, warto wziąć udział w studiach podyplomowych z Budowania Wizerunku Pracodawców?
Temat Employer Brandingu często jest upraszczany i traktowany powierzchownie. Studia podyplomowe z Budowania Wizerunku Pracodawcy pozwolą ich uczestnikom na zdobycie komplementarnej wiedzy obejmującej zarówno zewnętrzne jak i wewnętrzne zagadnienia związane z Employer Brandingiem.
Zintegrowane i całościowe podejście do wizerunku pracodawcy, wiedza na temat tworzenia i strategicznego wykorzystania EVP (Employee Value Proposition) to kompetencje, które pozwolą absolwentom studiów podyplomowych z Budowania Wizerunku Pracodawcy skutecznie wspierać swoje organizacje w realizacji strategicznych zadań i osiąganiu postawionych celów, zdobywaniu i zarządzaniu talentami, wyróżnianiu się spośród konkurencji oraz komunikowaniu z pracownikami i ich angażowaniu.
Dziękujemy za rozmowę.
Więcej o studiach pod tym linkiem.
Magdalena Różycka, Business Communications Manager, UPC Polska Sp. z o.o.
Image courtesy of bplanet/FreeDigitalPhotos.net