Jak powiązać komunikację wewnętrzną z celami biznesowymi?

awetyPodstawy zarządzania komunikacją wewnętrzną z zastosowaniem  procesów HR wspierających wewnętrzny employer branding – to temat zajęć, jakie będzie prowadzić Magdalena Różycka, Business Communications Manager w UPC Polska w ramach studiów podyplomowych Budowanie Wizerunku Pracodawców –  Employer Branding. Dlaczego warto studiować Employer Branding? Czego tak naprawdę będą dotyczyć zajęcia pani Magdaleny?

 

 

 

 

 

 

HRS: Pani Magdaleno, co będzie się Pani starała przekazać studentom w trakcie swoich zajęć „Podstawy zarządzania komunikacją wewnętrzną z zastosowaniem  procesów HR wspierających wewnętrzny employer branding” na studiach podyplomowych Budowanie Wizerunku Pracodawców –  Employer Branding?
 
Magdalena Różycka: Podczas zajęć będę się starała przekazać studentom podstawy teoretyczne i najważniejsze zasady zarządzania komunikacją wewnętrzną  oraz  budowaniem wewnętrznego wizerunku pracodawcy. Równocześnie będę ilustrować je praktycznymi zastosowaniami i omawiać je na podstawie wybranych, prawdziwych case study. Wszystkie omawiane zagadnienia będę wiązać z celami biznesowymi pokazując, jak mogą się wpisywać w realizację strategii firmowych.
 
 
Czemu, Pani zdaniem, warto wziąć udział w studiach podyplomowych z Budowania Wizerunku Pracodawców?
 
Temat Employer Brandingu często jest upraszczany i traktowany powierzchownie. Studia podyplomowe z Budowania Wizerunku Pracodawcy pozwolą ich uczestnikom na zdobycie komplementarnej wiedzy obejmującej zarówno zewnętrzne jak i wewnętrzne zagadnienia związane z Employer Brandingiem.
Zintegrowane i całościowe podejście do wizerunku pracodawcy, wiedza na temat tworzenia i strategicznego wykorzystania EVP (Employee Value Proposition) to kompetencje, które pozwolą absolwentom studiów podyplomowych z Budowania Wizerunku Pracodawcy skutecznie wspierać swoje organizacje w realizacji strategicznych zadań i osiąganiu postawionych celów, zdobywaniu i zarządzaniu talentami, wyróżnianiu się spośród konkurencji oraz komunikowaniu z pracownikami i ich angażowaniu.
 
 
Dziękujemy za rozmowę.
 
Więcej o studiach pod tym linkiem.
 
 
biz3641_2-192x187

 

 

 
 
 
 

Magdalena Różycka, Business Communications Manager, UPC Polska Sp. z o.o.

 

 

 

 
 
Image courtesy of bplanet/FreeDigitalPhotos.net

 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0