Firma Monster rozwija swoją działalność w Europie Wschodniej i krajach bałtyckich

7403777858_6c301ff480Nowy Jork – 7 listopada 2013 – firma Monster Worldwide, Inc. (NYSE:MWW) poinformowała o rozszerzeniu działalności joint-venture z fińską firmą Alma Media na Europę Wschodnią i kraje bałtyckie. Pozwoli to stworzyć nowego, lokalnego lidera w dziedzinie usług zatrudnienia. Dzięki wspólnym możliwościom i celom obu firm, a także dodatkowym inwestycjom rynek będzie rozwijał się silniej, z korzyścią dla klientów
w regionie.

 

 


Spółka joint-venture zwana teraz Alma Career Oy będzie obejmować:

Obecną spółkę joint-venture – Monster Finland, lider na rynku fińskim, będzie dalej funkcjonować jako spółka joint-venture i będzie wykorzystywać nazwę oraz platformę technologiczną Monster;
Wkład Alma Media – firma Alma Media zapewni dostęp do liderów rynku w Czechach, Słowacji i Chorwacji, a także w krajach bałtyckich, czyli Litwie, Łotwie i Estonii;
Wkład Monster – firma Monster zapewni dostęp do działalności online w Czechach, Polsce i na Węgrzech, które będą wykorzystywać nazwę
i platformę technologiczną Monster.

W rezultacie firma Monster zostanie właścicielem mniejszościowym 15 procent akcji Alma Career Oy, a w rękach Alma Media pozostanie 85 procent akcji. Do 2017 roku Monster może zwiększyć udziały do 20 procent. Transakcja zostanie zrealizowana najprawdopodobniej na początku 2014 roku.

Za sprawą naszych udanych relacji firmy Monster i Alma mogą świadczyć kompleksowe usługi  na terenie Europy Wschodniej i krajów bałtyckich – powiedział Andrea Bertone, wiceprezes i dyrektor generalny europejskiego i północnoamerykańskiego oddziału sprzedaży Monster Worldwide. To korzystne połączenie gwarantuje dostęp do światowej klasy rynków kariery oraz zapewnia reklamę w całym regionie, a także daje dostęp do nowego poziomu usług i większej puli talentów, co stwarza wielkie korzyści zarówno dla naszych lokalnych, jak i globalnych klientów.

Rozszerzenie i tak owocnej już współpracy z firmą Monster to wspaniała kontynuacja naszej strategii. Alma Media będzie dalej działać, wykorzystując istniejące marki i technologie, ale będzie również mogła skorzystać z technologii, koncepcji usług i sieci sprzedaży firmy Monster na wybranych rynkach. Z kolei firma Monster Worldwide będzie mogła rozbudować swoją globalną sieć, wykorzystując nasze wiodące na rynku usługi – mówi Raimo Mäkilä, starszy wiceprezes jednostki biznesowej zajmującej się rynkami w Alma Media.

źródło: Triple PR

 

 

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled