Czym różnią się kampanie skierowane do profesjonalistów od kampanii skierowanych do studentów i absolwentów? Jakie dane z rynku pracy są niezbędne, aby właściwie przygotować kampanię rekrutacyjną w grupie profesjonalistów? Jak dokonać identyfikacji pożądanych grup kandydatów? Jak analizować aktywność kandydatów pod kątem potrzeb zawodowych? Jakie kanały komunikacji do kandydatów wybrać? Jakie narzędzia wybrać do kandydatów aktywnych i pasywnych?
Odpowiedzi na powyższe pytania wypracujesz podczas warsztatu organizowanego przez Employer Branding Institute w ramach programu Employer Branding School:
MARKETING REKRUTACYJNY W GRUPIE PROFESJONALISTÓW
ZAPISZ SIĘ! (Moduł Narzędzia, warsztat VI)
Termin: 14-15.05.2013, Warszawa
Cena: 1700 PLN netto
(cena promocyjna przy zamówieniu szkolenia na minimum 30 dni przed terminem)
Zagadnienia, które zostaną podjęte podczas warsztatu:
– Profesjonaliści na rynku pracy – modele karier, motywatory zmian, wartości, wzorce postępowania i aktywności;
– Badania rynku pracy a cele marketingu rekrutacyjnego;
– Identyfikacja pożądanych kandydatów (grup profesjonalistów)
– Analiza marki pracodawcy w grupie docelowej;
– Badanie aktywności grup docelowych;
– Kandydaci pasywni a kandydaci aktywni – modele postępowania;
– Dobór kanałów komunikacji z profesjonalistami i narzędzia dotarcia;
– Narzędzia marketingu rekrutacyjnego (blogi eksperckie, serwisy tematyczne, branżowe grupy społecznościowe, katalogi branżowe, social media, strony kariery, marketing szeptany, ogłoszenia rekrutacyjne, konkursy branżowe, seo, sem, wydarzenia branżowe, konferencje, programy alumni, programy poleceń);
– Wybór i analiza optymalnych narzędzi w grupie profesjonalistów;
– Zaprojektowanie kampanii skierowanej do wybranej grupy profesjonalistów;
ZAPISZ SIĘ!
Warsztat poprowadzą:
Barbara Zych, CEO Employer Branding Institute
Praktyk systemowego podejścia do rozwoju organizacji, specjalizuje się w strategicznych rozwiązaniach wspierających zaangażowanie pracowników takich jak otwarta komunikacja wewnętrzna, kultura feedbacku, programy rozwoju wewnętrznego oraz employer branding. Pasjonatka strategii i rentowności działań. Ma na swoim koncie zarówno doświadczenia związane z realizacją projektów badawczych, jaki realizacją kampanii marketingowych w obszarze HR. Autorka wielu narzędzi HR wspierających rozwój organizacji, publikacji książkowych i artykułów o tematyce zarządzania ludźmi.
Założyła i zarządza największym portalem branży HR w Polsce – HRstandard.pl. Wykładowca myślenia systemowego w biznesie i naukach społecznych, doktorantka Wydziału Psychologii UW w zakresie innowacyjnych metod pomiaru postaw.
Piotr Nejman, Partner Employer Branding Institute
Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w marketingu i PR. Bacznie obserwuje nowe technologie i to jak zmieniają nasze życie oraz nowe trendy w mediach i komunikacji. Przez ostatnie lata związany głównie z branżą finansową m.in. jako Kierownik Wydziału Marketingu Toyota Bank Polska. Realizował także wiele kampanii marketingowych i PR dla firm z branży HR. W EBI odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji oraz planowanie kampanii. Prywatnie miłośnik golfa i kryminalistyki.
ZAPRASZAMY!