Pracownicy handlu z największą liczbą negatywnych referencji

Jak wykazuje serwis wilczybilet.pl, spośród niemal 60 tysięcy ocen pracowników największy odsetek negatywnych referencji mają przedstawiciele branży handlowej.


Serwis zgromadził do tej pory w swojej bazie referencji około  60 tysięcy opinii, które opublikowało w nim ponad 13,5 tysiąca przedsiębiorstw. Spośród wszystkich ocen negatywnych, których jest 591 aż 274 dotyczy osób zatrudnionych w firmach zajmujących się handlem.


Cała ta grupa liczy 9426 osób, a więc 2,9% jej przedstawicieli zasłużyła sobie na wilczy bilet. Drugie miejsce w niechlubnym rankingu zajmują pracownicy związani z branżą gastronomiczną, czyli kelnerzy, barmani i kucharze. Spośród 7389 wszystkich przedstawicieli tych zawodów 68 uzyskało negatywną opinię i jest to 0,9 % całej grupy. Wśród pozostałych branż nie sposób wyróżnić tych, o podobnie wysokim udziale negatywnych referencji.


Analiza pokazuje,  że duża ilość negatywnych referencji w branżach takich jak handel czy usługi gastronomiczne wynika z faktu, że wiele osób znajduje w nich zatrudnienie okresowo, bez zamiaru dłuższego związania się pracodawcą.


Źródło: Wilczybilet.pl



Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0