Gdzie w internecie szukać studentów i absolwentów? Jak stworzyć profil behawioralny naszych kandydatów? Jakie badania na grupie docelowej warto brać pod uwagę? Jakie narzędzia będą efektywne w komunikacji z Twoją grupą talentów? Czy lepiej zrobić dzień otwarty czy warsztaty dla studentów? Jakich błędów unikać na targach pracy? Jak komunikować się z pokoleniem net generation w social media? Czy profile pracodawców są skuteczne? Jak zbudować społeczność talentów wokół Twojej marki?
Odpowiedzi na powyższe pytania wypracujesz podczas warsztatu:
Marketing rekrutacyjny w grupie studentów i absolwentów
Termin: 22-23.02.2012, Warszawa (Moduł Narzędzia (warsztat V)
Trener: Anna Stryja, Talent Sourcing Lead, Accenture
Zagadnienia:
– Rynek pracy a cele marketingu rekrutacyjnego;
– Identyfikacja pożądanych kandydatów (grup docelowych);
– Analiza marki pracodawcy w grupie docelowej;
– Badanie aktywności grup docelowych;
– Dobór kanałów komunikacji z kandydatami i narzędzi dotarcia;
– Omówienie narzędzi marketingu rekrutacyjnego (strony kariery, blogi, social media, profile pracodawców, ogłoszenia rekrutacyjne, konkursy, video, fora internetowe, seo, sem, targi pracy, drzwi otwarte, programy stażowe, programy alumni);
– Wybór i analiza optymalnych narzędzi w grupie studentów i absolwentów;
– Zaprojektowanie kampanii skierowanej do wybranej grupy studentów i absolwentów;
O Trenerze
Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w rekrutacji. Miała okazję realizować złożone projekty dla najbardziej cenionych firm z branży produkcyjnej, FMCG czy motoryzacyjnej.W 2009 roku zaprojektowała i w całości przeprowadziła proces rekrutacyjno-sourcingowy do Programu Stażowego w Grupie Heineken/Żywiec. Obecnie odpowiada za opracowywanie strategii sourcingowych i pozyskiwanie talentów dla wszystkich trzech linii biznesowych Accenture w Polsce. Jej rola to połączenie wiedzy z zakresu szkoleń, marketingu i rekrutacji. Pod jej opieką pozostaje również Employer Branding i Recruitment Marketing w części outsourcingowej spółki.
Organizatorem warsztatów jest Employer Branding Institute – jedyna organizacja w Europie Środkowej, posiadająca kompleksowy system certyfikacji specjalistów EB i firm szkolących swoich pracowników! Warsztaty Employer Branding prowadzone są od 2010 roku. Klientami Employer Branding School są najwięksi pracodawcy w Polsce.