Marketing rekrutacyjny w grupie studentów i absolwentów, 22-23.02

Gdzie w internecie szukać studentów i absolwentów? Jak stworzyć profil behawioralny naszych kandydatów? Jakie badania na grupie docelowej warto brać pod uwagę? Jakie narzędzia będą efektywne w komunikacji z Twoją grupą talentów? Czy lepiej zrobić dzień otwarty czy warsztaty dla studentów? Jakich błędów unikać na targach pracy? Jak komunikować się z pokoleniem net generation w social media? Czy profile pracodawców są skuteczne? Jak zbudować społeczność talentów wokół Twojej marki?


Odpowiedzi na powyższe pytania wypracujesz podczas warsztatu:


Marketing rekrutacyjny w grupie studentów i absolwentów


Termin: 22-23.02.2012, Warszawa (Moduł Narzędzia (warsztat V)

Trener: Anna Stryja, Talent  Sourcing Lead, Accenture


Zagadnienia:

–  Rynek pracy a cele marketingu rekrutacyjnego;
–  Identyfikacja pożądanych kandydatów (grup docelowych);
–  Analiza marki pracodawcy w grupie docelowej;
–  Badanie aktywności grup docelowych;
–  Dobór kanałów komunikacji z kandydatami i narzędzi dotarcia;
–  Omówienie narzędzi marketingu rekrutacyjnego (strony kariery, blogi, social media, profile pracodawców, ogłoszenia rekrutacyjne, konkursy, video, fora internetowe, seo, sem, targi pracy, drzwi otwarte, programy stażowe, programy alumni);
–  Wybór i analiza optymalnych narzędzi w grupie studentów i absolwentów;
–  Zaprojektowanie kampanii skierowanej do wybranej grupy studentów i absolwentów;


>>>ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ<<<


O Trenerze

Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w rekrutacji. Miała okazję realizować złożone projekty dla najbardziej cenionych firm z branży produkcyjnej, FMCG czy motoryzacyjnej.W 2009 roku zaprojektowała i w całości przeprowadziła proces rekrutacyjno-sourcingowy do Programu Stażowego w Grupie Heineken/Żywiec. Obecnie odpowiada za opracowywanie strategii sourcingowych i pozyskiwanie talentów dla wszystkich trzech  linii biznesowych Accenture w Polsce.  Jej rola to połączenie wiedzy z zakresu szkoleń, marketingu i rekrutacji. Pod jej opieką pozostaje również Employer Branding i Recruitment Marketing w części outsourcingowej spółki.



Organizatorem warsztatów jest Employer Branding Institute – jedyna organizacja w Europie Środkowej, posiadająca kompleksowy system certyfikacji specjalistów EB  i firm szkolących swoich pracowników! Warsztaty Employer Branding prowadzone są od 2010 roku. Klientami Employer Branding School są najwięksi pracodawcy w Polsce.


Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0