Alfabet HR: informacja zwrotna

Informacja zwrotna – feedback

każda informacja uzyskana od innych osób, podmiotów czy instytucji w postaci oceny. Jest ona niezbędna w procesie uczenia się, może zawierać dane o charakterze obiektywnym, choć częściej zwiera dane subiektywne (opinie, skale ocen). Może odnosić się do jednostki, grupy lub organizacji. Informacja zwrotna dotyczy: wyników pracy, oceny kwalifikacji, zachowania, stylów komunikowania się. Może mieć pozytywne lub negatywne znaczenie dla odbiorcy.


Alfabet HR-u udostępniony jest przez Portal Rynku Pracy HRK.PL



Warto także przeczytać:

„How To Give Negative Feedback Properly”

„Informacja zwrotna – po co jej udzielać?”

„Skuteczny menedżer nie daje informacji zwrotnych…”

„Trudna rozmowa – jak rozstać się z pracownikiem”

„Zmotywuj pracownika”

„360 Degree Feedback: The Good, the Bad, and the Ugly”

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled