Kandydat i Firma w sieci – badanie online

Talent Finder i GazetaPraca.pl zachęcają do udziału w badaniu na temat wykorzystywania mediów społecznościowych  jako narzędzia budowania wizerunku. Badanie składa się z dwóch ankiet: pierwsza skierowana jest do Pracodawców, druga do kandydatów – czynnie bądź biernie poszukujących pracy.

Celem badania jest uzyskanie odpowiedzi na pytania związane ze świadomym i regularnym kształtowaniem wizerunku w social media – zarówno przez firmy dbające o wizerunek pożądanego Pracodawcy, jak i kandydatów, którzy poszukują pracy.

Badanie zostanie przeprowadzone w terminie 8-28 lutego 2011. Raport podsumowujący ukaże się w marcu 2011 roku. Serdecznie zapraszamy do wypełnienia ankiety!


Ankieta skierowana do Pracodawców:
http://pracodawca.talentfinder.pl/Redirect.aspx?fid=41ec2517-3093-4370-87b9-bc0aca2bb367


Ankieta skierowana do kandydatów:

http://kandydat.talentfinder.pl/Redirect.aspx?fid=66c8c47d-7fa4-45f7-8284-f65a53bf0ad2&key=0A009F518D0A

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0