Talent Finder i GazetaPraca.pl zachęcają do udziału w badaniu na temat wykorzystywania mediów społecznościowych jako narzędzia budowania wizerunku. Badanie składa się z dwóch ankiet: pierwsza skierowana jest do Pracodawców, druga do kandydatów – czynnie bądź biernie poszukujących pracy.
Celem badania jest uzyskanie odpowiedzi na pytania związane ze świadomym i regularnym kształtowaniem wizerunku w social media – zarówno przez firmy dbające o wizerunek pożądanego Pracodawcy, jak i kandydatów, którzy poszukują pracy.
Badanie zostanie przeprowadzone w terminie 8-28 lutego 2011. Raport podsumowujący ukaże się w marcu 2011 roku. Serdecznie zapraszamy do wypełnienia ankiety!
Ankieta skierowana do Pracodawców:
http://pracodawca.talentfinder.pl/Redirect.aspx?fid=41ec2517-3093-4370-87b9-bc0aca2bb367
Ankieta skierowana do kandydatów: