Świąteczny konkurs z nagrodami!

Zapraszamy do udziału w świątecznym konkursie, w którym nagrodami są egzemplarze dopiero co wydanej publikacji:

„Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej”.


Autorami  książki są Henryk Puszcz, Łukasz Dąbrowski i Michał Zaborek.

Nagrody ufundowało Wydawnictwo Onepress.



Jak wygrać książkę?

Aby wygrać książkę należy odpowiedzieć poprawnie na jedno pytanie zamieszczone poniżej i przesłać do nas swoją odpowiedź. 50, 100, 150, 200 i 250 osoba, która udzieli prawidłowej odpowiedzi otrzyma nagrodę!


Do kiedy?

Konkurs trwa od 14 do 30 grudnia 2010 r. Informacje o wygranej zostaną rozesłane po zakończeniu konkursu.


Pytanie konkursowe

[contact-form-7 404 "Not Found"]



O nagrodzie:

– Dlaczego zespołowa praca się opłaca?

– Czym dla Polaków jest współpraca z innymi?

– Czego o zespołach nauczyli się Amerykanie i Europejczycy?

– Czy można przekształcić dział firmy w skuteczny zespół?

– Jakie zadania specjalne można powierzyć zespołowi?

– Jak stworzyć realny zespół z ludzi, którzy spotykają się tylko wirtualnie?

 

„Praca zespołowa — magiczne pojęcie, o którym się częściej mówi, niż je praktykuje”.
Richard Koch, Słownik zarządzania i finansów

 

Praca zespołowa jest ciekawym i rozwijającym doświadczeniem, przeplatanym chwilami przyjemności i zniechęcenia. Z jednej strony towarzyszy jej poczucie sensu wspólnego działania, z drugiej członkowie zespołu przeżywają frustrację z powodu trudności w ułożeniu wzajemnych relacji. Jednak naprawdę efektywne i dobrze zarządzane grupy są w stanie osiągnąć rezultaty przekraczające możliwości wynikające z pracy jednostek. W psychologii społecznej zjawisko to nosi nazwę „efektu synergii” — jest to sytuacja, w której efekt zespołowy przekracza prostą sumę wkładów indywidualnych.

 

Dzięki pracy zespołowej 2+2=5 lub więcej!

 

Polacy prezentują zaangażowanie dla wspólnej sprawy przede wszystkim w sytuacjach zagrożenia. W codziennym życiu tendencja do współpracy z innymi bardzo maleje. Autorzy tej książki podjęli trud odszukania w polskiej rzeczywistości przykładów zespołów biznesowych, które przeczą powyższej tezie. Prezentują organizacje działające w Polsce (Skanska, Nestlé, Danone, Intel, At Media), których menedżerowie z dużym sukcesem praktykują promowanie w swoich firmach pracy zespołowej. Pokazują udane działania zespołów, ale i wskazują hipotetyczne zagrożenia. Podają także metody tworzenia skutecznych zespołów, sposoby zarządzania nimi oraz modele wdrażania pracy zespołowej w organizacji.

 

O autorach:

Henryk Puszcz – założyciel firmy House of Skills, lidera polskiego rynku szkoleniowo-doradczego. W branży rozwoju kapitału ludzkiego działa od 1995 roku.

Łukasz Dąbrowski – partner w House of Skills. Specjalisuje się w projektowaniu i prowadzeniu warsztatów zespołowych, strategicznych konferencji oraz szkoleń z zakresu kreatywności, wystąpień publicznych, efektywności osobistej, zarządzania.

Michał Zaborek — konsultant w House of Skills. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu złożonych projektów z obszaru rozwoju kapitału ludzkiego. Prowadzi bloga „HR ma znaczenie”.


Książkę można również zamówić w Wydawnictwie Onepress.

Regulamin konkursu

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.

Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0