Dnia 25 listopada 2010 odbyła się IV edycja Śląskich Spotkań z Biznesem. Celem tegorocznej edycji Śląskich Spotkań z Biznesem było propagowanie idei coachingu oraz dobrych praktyk coachingowych. W przedsięwzięciu wzięło udział 140 osób, w tym przedstawiciele firm, instytucji oraz coache. W ramach niniejszej inicjatywy odbyły się następujące prelekcje:
– „O różnorodności w coachingu, modele pracy coachingowej” – dr Beata Kozak
– „Połączenie przywództwa i coachingu w roli menedżera – jak skutecznie doskonalić przywództwo w organizacjach” – Tomasz Mnich
– „Zasady etyczne w coachingu a jego skuteczność” – dr Mirosława Huflejt-Łukasik
– „Kim jest COACH?” – Adam Sulimski, trener, coach, supervisor
– „Coaching jako narzędzie wpływu na zyski firmy” – Kazimierz Nalepa
– „Model coachingu wielopoziomowego” – Liliana Kupaj
– „Coaching jako narzędzie rozwoju postawy przywódczej u menedżerów”- Artur Rzepecki
– „Znaczenie Coachingu dla biznesu” – Robert Reinfuss
– „Coaching z końmi (horse assisted education) jako innowacyjna forma rozwoju w biznesie i życiu” – Dorota Soida
Podsumowaniem całego przedsięwzięcia była część warsztatowa pt. „Biznesowa Wartość Menedżera”, którą poprowadził Pan Kazimierz Nalepa.
Patronat Honorowy nad IV edycją Śląskich Spotkań z Biznesem objął Prezydent Miasta Katowice. Patronat nad przedsięwzięciem sprawowała także Izba Coachingu oraz Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami, a opiekunami medialnymi wydarzenia byli: StepStone, Business Coaching, HRK.pl, Kariera.com.pl; TRECO; HRstandard.pl.