Tegoroczne Targi Meetings Poland Expo 17-18 11.2010 spotkały się z dużym zainteresowaniem gości zagranicznych. Przyjeżdża doborowe grono wykładowców. O doświadczeniach stolicy kultury europejskiej opowie Jacquie Rogers – menedżerka Centrum Kongresowego z Liverpoolu, a o doświadczeniach Portugalii ze swojej prezydencji opowie Helena Weinstein, wiceprezes Europejskiej Federacji Stowarzyszeń Profesjonalnych Organizatorów Kongresów.
Sposoby skutecznego marketingu usług konferencyjnych przedstawi Paul Kennedy, były prezes światowych targów EIBTM, jeden z najbardziej znanych ekspertów branży w skali globalnej. Specjalne sesje adresowane są do menedżerów marketingu i szkoleń z korporacji i stowarzyszeń profesjonalnych. Ponadto przybywa grupa studyjna – agencje przemysłu spotkań z Niemiec, z którymi zaplanowano warsztaty. Zwiększyła się liczba partnerów z różnych środowisk generujące różne zlecenia konferencyjne.
Dla środowiska managerów swoje wykłady przygotowały Centrum Edukacji i Biznesu oraz redakcja magazynu THINKTANK. Trwa kampania na Goldenline i na bilboardach Clear Channel. Interesujące warsztaty organizowane przez Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz MPI Poland Club a także Meeting Planner. Az dwukrotnie organizowane jest seminarium „Życie z adrenaliną”, podczas których spotkać można będzie m.in.. Romana Paszke (17.11) oraz Marka Kamińskiego i Mateusza Kusznierewicza (18.11). Targi Meetings Poland powinny zaowocować konkretnymi kontraktami i propozycjami konferencji i wydarzeń korporacyjnych.
Zachęcamy do zapoznania się z programem konferencji oraz rejestracji na stronie www.meetingspoland.pl/expo Dla Zleceniodawców Konferencji dostępne są liczne udogodnienia, w tym Klub Spotkań Biznesowych.
Więcej: www.meetingspoland.pl/expo
Organizator: Meetings Poland sp. z o.o.