Polska Rada Centrów Handlowych, największa w Polsce organizacja pozarządowa skupiająca ponad 135 firm z branży nieruchomości handlowych
zaprasza na
PRCH HR Business Forum na temat:
„Zarządzanie talentami w branży centrów handlowych: employer branding, rekrutacja, wynagrodzenia i efektywność, e-learning”
Data: 29 września 2010
Godzina: 8:30 – 13:00
Miejsce: sala konferencyjna Hotel Marriott, Warszawa
HRstandard.pl objął patronatem to ciekawe wydarzenie.
Agenda:
8:30 – 9:00 Rejestracja, śniadanie
9:05 – 9:30 Employer branding w branży centrów handlowych – strategie promocji centrów i marek na rynku pracy.
– Wizerunek centrum handlowego jako pracodawcy na lokalnym rynku pracy
– Przykłady współpracy najemców z zarządcami centrów handlowych na rynku
– Social media jako narzędzia promocji centrum czy obiektu handlowego.
Prowadzący: Radosław Knap, ekspert ds. employer branding, Senior Associate EBI
9:35 – 10:00 Zarządzanie rekrutacją a rozwój sieci handlowej? Przykłady zastosowań nowoczesnych systemów e-rekrutacji w sieci sklepów VOBIS SA.
Prowadzący: Marcin Sieńczyk, Senior Business Development Manager, eRecruiter
Aneta Budzisz , Specjalista ds. Rekrutacji, Dział HR VOBIS S.A.
10:05 – 10:10 Przerwa kawowa
10:10 – 10:40 Jak platforma e-learningowa i inne nowoczesne technologie wpływają na większą efektywność sprzedawców w sklepach – przykłady rozwiązań w oparciu o doświadczenia polskich organizacji detalicznych.
– wprowadzanie nowych pracowników, nowych produktów,
– wspieranie realizacji celów sprzedażowych organizacji detalicznej
Prowadzący: Tomasz Hoffmann, Prezes Zarządu Learn UP oraz
Wojciech Winkowski, Szef Działu Szkoleń, Vision Express
10:40 – 10:50 Pomiar efektywności pracowników sklepów – przykłady rozwiązań.
Prowadzący: Russell Edwards , Prezes i właściciel firmy Reveal Systems
10:50 – 11:20 Wynagrodzenia a rozwój kariery w branży nieruchomości handlowych – na podstawie badań wynagrodzeń.
Prowadzący: Aleksander Morari, Dyrektor Zarządzający – RealJobs CEE
11:20 – 11:50 Budowa systemów ocen pracowniczych
Prowadzący: Ekspert Wolters Kluwer
11:50 – 12:20 Dyskusja panelowa: Pierwsza praca w retailu.
– Młode talenty – poszukiwani w branży i metody ich pozyskiwania
– Czy można zrobić karierę w nieruchomościach handlowych ?
– Pokolenia X/Y/Boomers , Modelowanie oczekiwań.
12:30 – 13:00 Poczęstunek / networking
Kto powinien wziąć udział w HR Forum:
– managerowie HR sieci handlowych, marek i developerów,
– managerowie rozwoju, kierownicy liniowi i marketingu odpowiedzialni za rozwój pracowników i
optymalizację efektywności sprzedaży,
– dyrektorzy HR firm nieruchomościowych (developerzy, zarządcy, agenci) decydujący o kreowaniu
wizerunku firm na rynku pracy
Rejestracja:
Zgłoszenia do 27 września br. przyjmowane są pod adresem: mwojcikowski@prch.org.pl
Zarejestruj się już dziś!
Koszty uczestnictwa:
270 PLN + VAT, dla przedstawicieli firm członkowskich PRCH
340 PLN + VAT, dla pracowników firm niestowarzyszonych w PRCH
Zniżka grupowa dla firm członkowskich PRCH: -20% dla czwartej i każdej kolejnej osoby z tej samej firmy.
Cena szkolenia uwzględnia przerwy kawowe i lunch. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu szkolenia z przyczyn organizacyjnych. Liczba miejsc jest ograniczona.
Partnerami wydarzenia są: Grupa Pracuj, KNAPRO Consulting, Real Jobs CEE, Pracownikgalerii.pl, LearnUp, Reveal System, PersonelPlus, Galeriehandlowe.pl, HRstandard.pl, eRecruiter