JESTEŚMY WDZIĘCZNI – NOWA KAMPANIA LIDL

Lidl Polska z okazji zbliżających się świąt dziękuje swoim pracownikom za pracę podczas ostatniego roku, który przyniósł wiele wyzwań. W kampanii „Jesteśmy wdzięczni” sieć zwraca uwagę na pozorne detale w pracy, które czynią ją czymś zupełnie wyjątkowym. Kampania to podziękowanie za codzienne działania – uprzejmość, dbanie o bezpieczeństwo klientów oraz zaangażowanie. Kampania jest prowadzona wewnątrz firmy oraz zewnętrznie: w radiu, telewizji, internecie oraz w outdoorze.

 

Dobiegający końca rok 2020 to okres wielu wyzwań – również dla branży handlowej oraz pracowników sklepów. Sieć Lidl Polska od początku obserwuje bieżącą sytuację i nieustannie wprowadza nowe rozwiązania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa jej pracownikom oraz klientom. Celem i misją Lidl Polską jest zapewnienie klientom – bez względu na okoliczności – dostępu do wysokiej jakości produktów w niskiej, atrakcyjnej cenie. Sieć świadoma jest, jak bardzo zaangażowani w codzienną pracę są pracownicy, dlatego z myślą o nich przygotowała kampanię – „Jesteśmy wdzięczni”.

Docenienie w obecnych czasach ma jeszcze większe znaczenie. Naszymi działaniami chcemy podkreślić, że jesteśmy  wdzięczni pracownikom za ich codzienną pracę. Są naszymi bohaterami. Wiemy, jak dużo wysiłku oraz zaangażowania wkładają w to, aby codzienne zakupy były dla milionów Polaków bezpieczne oraz odbywały się bez zakłóceń. W ramach podziękowań już w listopadzie wręczyliśmy pracownikom bony świąteczne, teraz wyrażamy naszą wdzięczność przy pomocy nowej kampanii” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.

 

Bohaterami nowej kampanii Lidl Polska są ambasadorzy marki – pracownicy, którzy na co dzień pracują w sklepach. Sieć zwraca uwagę na detale codziennej pracy, które w obecnej sytuacji są niezmiernie istotne: zachowanie dystansu społecznego oraz dbanie o bezpieczeństwo, ale także uprzejmość i uśmiech. Kampania startuje 14 grudnia br. oraz potrwa 3 tygodnie. Nośnikami kampanii są: radio, telewizja, internet oraz nośniki zewnętrzne.  Na potrzeby kampanii powstała też dedykowana podstrona internetowa: https://kariera.lidl.pl/dziekujemy-pracownikom.

 

Benefity dla pracowników

Pracownicy Lidl Polska otrzymują atrakcyjne wynagrodzenie – wyższe od średnich zarobków w handlu, a także szereg dodatkowych benefitów jak np. prywatna opieka medyczna Medicover, karta Multisport oraz ubezpieczenie grupowe. Ponadto w lipcu br. sieć uruchomiła nowy  Program Wsparcia Pracowników. Dzięki niemu pracownicy i ich rodziny otrzymują profesjonalną pomoc, ponieważ porad udzielają wysoko wykwalifikowani specjaliści z doświadczeniem zawodowym w obszarze finansów, prawa i  psychologii. Sieć podkreśla, że bez względu na charakter problemu, szeroki zakres wiedzy specjalistycznej dostępnej w ramach programu może pomóc w dokonaniu pozytywnych zmian i poprawić jakość życia. Wsparcie jest dostępne całodobowo, telefonicznie, przez Internet i aplikację mobilną. Porady specjalistów udzielane są szybko, a w sytuacjach kryzysowych pomoc jest natychmiastowa.

 

Bezpieczeństwo i ochrona zdrowia pracowników

 Pracownicy Lidl Polska nieustannie są wyposażeni w maski ochronne lub przyłbice, do dyspozycji mają również płyny i środki do dezynfekcji. Stanowiska kasowe cały czas pozostają odgrodzone szybą ochronną wykonaną z plexi. Sieć z powodu epidemii przyspieszyła również prace nad funkcjonalnością Lidl Pay w aplikacji Lidl Plus, która umożliwia dokonywanie płatności mobilnych. Obecnie już wszyscy klienci Lidl w całej Polsce mogą skorzystać z tej możliwości i płacić za zakupy, wyłącznie korzystając ze swojego smartphone’a oraz aplikacji Lidl Plus (opcja płatności Lidl Pay). W sklepach oraz na stronie internetowej lidl.pl firma wciąż przypomina wytyczne Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego dot. prawidłowego mycia rąk oraz stosowania zasad ochrony podczas kichania czy kaszlu. Ponadto Lidl Polska udostępnił kasy pierwszeństwa: wolontariuszom wspierającym seniorów w dokonywaniu zakupów spożywczych, lekarzom, pielęgniarkom i pielęgniarzom, ratownikom medycznym oraz tzw. służbom mundurowym.

 

Link do spotu kampanii „Jesteśmy wdzięczni”:

https://www.youtube.com/watch?v=l66M7Y8ukGs&feature=emb_title

Z przyjemnością poznamy Twoją opinię

Skomentuj

Wystarczy 5 sekund aby być zawsze na bieżąco.

Zapisz się do naszego newslettera tutaj:

Informacje o najciekawszych artykułach i nowościach w świecie HR.





Dziękujemy za zapisanie do naszego newslettera. Od teraz będziesz na bieżąco ze światem HR.

Share This
HRstandard.pl
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0